کاربران گوگل هوم از توقف ناگهانی اسپیکر هنگام پخش موزیک خبر دادند

چند ماهی از عرضه اسپیکر هوشمند گوگل هوم می‌گذرد با این حال تعدادی از کاربران از بروز مشکل هنگام پخش موزیک توسط این اسپیکر خبر داده‌اند. این مشکل مربوط به توقف ناگهانی موزیک در حین اجرای آن عنوان شده است. تاکنون هیچ توضیحی درباره علت این مشکل ارایه نشده است.

انجمن‌های پشتیبانی گوگل تاکنون شاهد چندین پست از کاربران درباره این مشکل بوده‌اند. یکی از کاربران می‌گوید این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که از دستورات صوتی یا از گوشی و کامپیوتر شخصی خود برای پخش موزیک استفاده می‌کند. بسیاری از کاربران پس از بروز مشکل، اسپیکر را راه‌اندازی مجدد کرده‌اند، با این حال مشکل هنوز رفع نشده است.

برخی از کاربران علت را اتصال ضعیف و کم سرعت اینترنت عنوان می‌کنند. این درحالی است که برخی دیگر از اینترنت مناسبی هنگام پخش موزیک به صورت استریم برخوردار بوده‌اند، اما بازهم مشکل توقف ناگهانی پخش موزیک را مشاهده کرده‌اند. اگرچه گوگل در ۱۹ نوامبر عنوان کرد که درحال بررسی مشکل است، اما پس از آن دیگر هیچ عضوی از شرکت گوگل در مورد این مشکل اظهار نظری نداشته است. با این حال تعداد کاربرانی که این مشکل را گزارش کرده‌اند روز به روز در حال افزایش است.

1 در مورد “کاربران گوگل هوم از توقف ناگهانی اسپیکر هنگام پخش موزیک خبر دادند”

  1. ماشالا به این گوگل…

    دو تا محصوب جدید داده یکی پیکسل یکی این که هردو پر از مشکلات مختلف هستن. نمیدونم چرا الکی بهش میگن غول دنیای تکنولوژی.. چه غولی که اینهمه مشکل داره؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH