تحلیلگران معتقدند که مایکروسافت به اولین شرکت با ارزش یک تریلیون دلار تبدیل می‌شود!

در فوریه ۲۰۱۵، ارزش اپل از ۷۱۰ میلیارد دلار گذشت. در آن زمان، اپل اولین کمپانی در تاریخ بود که ارزشی بیش از ۷۰۰ میلیارد دلار داشت. ارزش اپل در اوج خود به ۷۷۵ میلیارد دلار رسید و پس از آن به ۶۱۷ میلیارد دلار سقوط کرد.

تحلیلگران معتقدند که گرچه مایکروسافت از نظر ارزش بعد از اپل و آلفابت در رتبه سوم قرار می‌گیرد، اما اولین کمپانی خواهد بود که به ارزشی بیش از یک تریلیون دلار خواهد رسید. در حال حاضر، ارزش پنج شرکت برتر دنیا به قرار زیر است:

  • اپل: ۶۱۷ میلیارد دلار
  • آلفابت: ۵۴۸ میلیارد دلار
  • مایکروسافت: ۴۹۲ میلیارد دلار
  • آمازون: ۳۵۹ میلیارد دلار
  • فیس‌بوک: ۳۳۳ میلیارد دلار

تحلیلگران معتقدند که شانس مایکروسافت برای رسیدن به ارزش یک تریلیون دلار بیشتر است، چون مایکروسافت در حوزه نرم‌افزار بوده و می‌تواند کاربران بیشتری را جذب کند تا اپل که فعالیت اصلی‌اش در حوزه سخت‌افزار است. تحلیلگران همچنین می‌گویند که خرید لینکداین نیز به افزایش ارزش مایکروسافت کمک می‌کند. با این خرید، مایکروسافت به یک بازیگر عمده در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.

مایکروسافت برای اینکه به ارزش یک تریلیون دلار برسد، باید ارزش سهام خود را دو برابر کند. افزایش کاربران لینکداین به ۷۰۰ میلیون نفر تا سال ۲۰۲۰ به این روند کمک خواهد کرد. تحیلگران معتقدند که در این راه، تنها رقیب مایکروسافت، آلفابت خواهد بود و اپل در این مسابقه دو نفره جایی نخواهد داشت.

2 در مورد “تحلیلگران معتقدند که مایکروسافت به اولین شرکت با ارزش یک تریلیون دلار تبدیل می‌شود!”

  1. با اینکه گند زد به نوکیا و خودشم به جایی نرسید ولی همیشه مایکروسافتو دوست داشتم چراشو نمیدونم دیگه خب دوست داشتنیههه خخخخ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH