چرا من یک آیفون می‌خواهم؟! (توضیحات اولیه برای انتخاب)

شرکت اپل از سال ۲۰۰۷ دست به تولید آیفون زد و دنیای تکنولوژی و تلفن‌های هوشمند را با تولید این محصول، دگرگون کرد. بسیاری از افراد معتقد هستند که دنیای تکنولوژی و مخصوصا تلفن‌های هوشمند، به آیفون و شرکت اپل مدیون است. چرا که پیش از معرفی و عرضه این محصول، واژه‌ای که به عنوان تلفن هوشمند به موبایل‌ها اختصاص یافته بود، کلمه‌ای نامأنوس و غیر قابل باور بود.

از سال ۲۰۰۷ تا به امروز، مدل‌های مختلفی از آیفون توسط اهالی کوپرتینو معرفی شده است. این محصول در ایران نیز طرفداران و کاربران خاص خود را دارد و اگر چرخی در محیط‌های عمومی بزنید، مطمئنا افرادی را خواهید دید که با آیفون مشغول صحبت، عکاسی یا ارسال و دریافت پیامک هستند. با وجود قیمت بالای آیفون در کشورمان، نمی‌توانیم منکر محبوبیت زیاد آن شویم. برخی افراد واژه دیوایس اشرافی یا گران قیمت را برای این محصول استفاده می‌کنند. اما با گشت و گذاری در دنیای قیمت‌های دیوایس‌ها، به سادگی می‌توانیم متوجه شویم که آیفون، این روزها آنچنان که گفته می‌شود گران قیمت نیست و محصولات کمپانی‌های رقیب، اگر بالاتر از قیمت آیفون نباشد، پایین‌تر هم نیست. از این مسائل بگذریم و به سراغ خود آیفون برویم! اغلب مردم این روزها از آیفون خود فقط برای تماس گرفتن، ارسال و دریافت پیامک یا نهایتا کار با تلگرام یا اینستاگرام استفاده می‌کنند. اما محصول انقلابی اپل، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. آیفون با بهره‌گیری از سیستم عامل فوق العاده روان iOS، توانسته در دل بسیاری از کاربران جای بگیرد. به همین دلیل، ما برآن شدیم تا مقالات دنباله‌دار ” چرا من یک آیفون می‌خواهم؟ ” را با هدف آموزش کار با آیفون از ابتدا تا سطح حرفه‌ای استارت بزنیم و به این وسیله، جامعه کاربران آیفون را بیش از پیش با این گجت آشنا سازیم.

در بخش اول و به عنوان شروع کار، به قیمت این تلفن هوشمند در بازار می‌پردازیم. چرا که ما فرض می‌کنیم که شما هنوز هیچ گونه آشنایی با آیفون نداشته و قصد خرید آن را دارید. پس اول باید قیمت آن را بدانید و هزینه خرید را آماده و برای خرید به فروشگاه مورد نظر خود رفته و بعد از چک و چانه زدن با فروشنده و خرید آیفون، شروع به کار با آن نمایید. در حال حاضر، آیفون ۷ و ۷ پلاس در بازار موجود هستند و نسل‌های قبلی آیفون را می‌توانید در قالب یک دیوایس دست دوم خریداری کنید. این اطمینان را به شما خواهیم داد که مدل کار نکرده آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس را در بازار کشورمان نمی‌توانید پیدا کنید و اگر کسی به شما گفت که موجود هست، مطمئن باشید که راست نمی‌گوید و قصد دارد تا یک آیفون دست دوم را در قالب یک دیوایس نو به شما بفروشد! قیمت‌های امروز ( ۶ دی ۱۳۹۵ ) دو مدل آیفون ۷ را باهم مرور می‌کنیم:

آیفون ۷

با ظرفیت ۳۲ گیگابایت

مشکی مات: دو میلیون و ۸۸۰ هزار تومان

نقره‌ای: دو میلیون و ۸۶۰ هزار تومان

طلایی: دو میلیون و ۸۸۰ هزار تومان

رزگلد: دو میلیون و ۸۸۰ هزار تومان

با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

جت بلک: سه میلیون و ۲۷۰ هزار تومان

مشکی مات: سه میلیون و ۲۹۰ هزار تومان

نقره‌ای: سه میلیون و ۲۷۰ هزار تومان

طلایی: سه میلیون و ۲۱۰ هزار تومان

رزگلد: سه میلیون و ۲۷۰ هزار تومان

با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت

جت بلک: سه میلیون و ۵۳۰ هزار تومان

مشکی مات: سه میلیون و ۵۸۰ هزار تومان

نقره‌ای: سه میلیون ۳۸۰ هزار تومان

طلایی: سه میلیون ۳۸۰ هزار تومان

رزگلد: سه میلیون ۳۸۰ هزار تومان

آیفون ۷ پلاس

با ظرفیت ۳۲ گیگابایت

مشکی مات: سه میلیون و ۵۶۰ هزار تومان

نقره‌ای: سه میلیون ۵۱۰ هزار تومان

طلایی: سه میلیون و ۵۷۰ هزار تومان

رزگلد: سه میلیون و ۵۷۰ هزار تومان

با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت

جت بلک: چهار میلیون و ۱۲۰ هزار تومان

مشکی مات: چهار میلیون و ۱۲۰ هزار تومان

نقره‌ای: چهار میلیون تومان

طلایی: چهار میلیون و ۸۰ هزار تومان

رزگلد: چهار میلیون و ۸۰ هزار تومان

با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت

جت بلک: چهار میلیون و ۳۸۰ هزار تومان

مشکی مات: چهار میلیون ۴۸۰ هزار تومان

نقره‌ای: چهار میلیون و ۳۵۰ هزار تومان

طلایی: چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

رزگلد: چهار میلیون و ۴۸۰ هزار تومان


حال که با قیمت‌ها آشنا شدید، می‌توانید با دید بازتری به فروشگاه‌ها مراجعه کرده و اقدام به خرید آیفون کنید.

با فرض بر اینکه شما به فروشگاه رفته و آیفون ۷ یا ۷ پلاس را خریده‌اید، مطلب را ادامه می‌دهیم. در تصویر زیر می‌توانید محتویات جعبه این دو تلفن هوشمند را در کنار یکدیگر مشاهده کنید:

iphone-7-unboxing

به توضیح محتویات می‌پردازیم. در ابتدا و با باز نمودن جعبه، آیفون را مشاهده خواهید کرد که اگر آن را از جعبه خارج کنید، شارژر و هدفون‌های اپل را می‌بینید. بسته بندی هدفون در آیفون ۷ با نسل‌های پیشین کمی تفاوت دارد. در آیفون ۶ اس، محفظه‌ای شیشه‌ای مانند برای هدفون‌‌ها در نظر گرفته شده بود. اما در آیفون ۷، شاهد تغییراتی هستیم. نکته دیگر علاوه بر تغییر طراحی، اضافه شدن یک تبدیل در پشت بسته بندی هدفون است. همانطور که می‌دانید، اپل در طراحی آیفون ۷ و ۷ پلاس، جک هدفون را حذف نمود. به همین دلیل و برای استفاده کاربران از هدفون‌های پیشین، تبدیل لایتنینگ به جک ۳.۵ میلیمتری هدفون قرار داده شده تا در صورت نیاز، بتوانید از آن استفاده نمایید. این تبدیل را در تصویر بالا و در پشت بسته بندی هدفون که در قسمت بالاتر از آیفون ۷ (آیفون سمت راست) قرار گرفته، می‌توانید ببینید. کابل شارژر و دفترچه راهنما و دو عدد برچسب لوگوی اپل، از دیگر محتویات جعبه آیفون است که از ابتدا تا به امروز، همراه این محصول عرضه شده‌اند.


به پایان قسمت اول این مطلب رسیدیم. در قسمت بعد، به سراغ مراحل راه‌اندازی آیفون و تنظیمات ابتدایی آن خواهیم پرداخت.

لطفا پیشنهادات یا انتقادات خود را با ما در میان بگذارید. در صورتی که سوالی نیز در مورد این محصول دارید، حتما مطرح نمایید. در اولین فرصت توسط متخصصان آی‌تی‌رسان به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

47 در مورد “چرا من یک آیفون می‌خواهم؟! (توضیحات اولیه برای انتخاب)”

  1. ایفون درسته گوشی رده بالاییه اماقیمتش درمقایسه باکیفتش خیلی بالاتره کسی که میخواد حافظه گوشیش مثلا ۱۲۸باشه میتونه به جای اینکه ۴تومان بده ایفون یه هوواوی با حدود ۱وخورده ای بخره برند سامسونگ هم گوشی های باکیفیتی داره اما مشکلش اینه که حافظه داخلی گوشی هاش پایینه

  2. سلام.
    سوالی داشتم: ۱-کلا اپل برای چه کارهایی خوب و به درد بخور است؟
    ۲-ایا با اپل میشود به راحتی فیلم سینمایی دانلود کرد؟؟؟؟

    1. مهدی ده نبی

      سلام دوست من ?

      جواب سوال اول: منظورتون رو متوجه نشدم! خب آیفون هم مانند تلفن‌های هوشمند دیگه هست و فرقی نداره… هرکاری با اونا می‌کنید با آیفون هم قادر هستید انجام بدید. یه کم سوال‌تون عجیبه. واضح‌تر بپرسید پاسخ می‌دم ?

      جواب سوال دوم: بله دانلودرهای خوبی واسه iOS و آیفون اومده به راحتی و مثل ویندوز می‌تونید راحت فایل‌هاتون رو دانلود کنید.

  3. ما ایرانیا هیچیمون سرجاش نیست…به جای اینکه به کارایی فک کنیم به چشم و هم چشمی و برند بازی توجه میکنیم…آیفون برای کسی خوبه که واقعا ازش استفاده کنه نه ایکه فقط زنگ بزنه و بره تلگرام

  4. سلام.من تا حالا ایفون نداشتم البته به علت قیمت بالایش.البته میتونستم ایفون ۵ یا ۶ ارزون ترینشو بگیرم.اما به جاش اندروید گرفتم. اپل واقعا گرونه.اما اپل سیستم عاملش روان است و سبک و خوبی اپل این است که اپدیت برای بیشتر گوشیش میاد بعد صد تا گوشی مثل اندروید درست نمیکنه مثلا سامسونگ و هواوی و… و امنیتش بالاتره. این حقیقت است. من j7 2016 سامسونگ داشتم رفتم هواوی mate گرفتم تو گوشیهای اندروید فقط از هواوی خوشم میاد.چون جای حافظه پیش فرض راحت میتونی عوض کنی. متاسفانه گوشیهای اندروید تا میخری سال بعد دیگه اپدیت نمیشن.اکثرا.با ویندوز هم کار نکردم.اما میگن بهتر نصبت به اندروید.باز من با اندروید راحت ترم چون همه دارن.حتی یک دوست پولدار دارم اندروید داره .

  5. سلام.جنابه ده نبی وقتی شما خودت فن ایفون هستی بنظرم صلاحیت این رو ندارید ک جواب کامنت هارو بدید یا حداقل اینکه طرفداره آیفون هستی روی کامنتات تاثیر بدی.مگر اینکه مطلب در اینباره باشه که کدوم برند بهتره یا بده.
    در ضمن بحث قیمت آیفون نیست خیلی از دیوایس های توی بازار از آیفونها گرونترن
    اما در نظر داشته باشین:

    ۱_طبق آمار حقیقی تنها ۴۰ درصد مردم آمریکا از آیفون استفاده میکنن که دلیل ۱۵ درصد اونها صرفا حمایت از فناوری داخل هست.(۲۴ tech, tech show)

    ۲_سامسونگ همچنان بزرگترین تولید کننده اسمارت فون در جهانه و بر خلاف باور عموم بیشترین کاربرانه گلگسی ها در اروپا هستن و نه خاورمیانه.(منبع ویکی پدیا)

    پس با این وجود نمیتونیم فراگیریه آیفون رو مثالی بزنیم ک آیفون تلفن پرفکتو صد در صدی هست
    و دلیل هست ک بخریمش چون فراگیره.

    ۳_همه ما میدونیم دیوایس های اپل دارای پردازشگر های ضعیف تری نسبت دیگر برند ها و بویژه سامسونگ هستن که s7 edgeدر پنجمارک بیسترین رنبه ی ممکن رو آورد
    و اما علت سریعتر بودن آیفون اونهم در استفاده های معمولی و روزانه صرفا استفاده از پلت فورم انحصاری هست و هماهنگ بودنه بیشتره سخت افزار و نرم افزار
    ک درمورده بلک بری هم صدق میکنه.

    پس تا اینجا فکر نکنم آیفون از نظر پردازشگر هم دلیلی برای خرید داشته باشه.

    ۴از نظر زیبایی و بدنه کاملا سلیقه ایی هست اما باید گفت ترکیب شیشیه و فلز و صفحه خمیده
    و یا ترکیب کیبورد و نمایشگر
    بنظر زیباتر از بدنه همیشگی آیفون میاد اما بازهم سلیقه ایی هست.

    اما نکته اصلی میمونه امکانات و ویژگی های خاصی که داخل گجتی میخریم.
    گوشیهای آیفون چ امکان خاصی دارن؟ واقعا کاری با اونها جز امکانات اولیه ی اسمارت فون نمیشه انجام داد هیچکاری!
    نه داخل منوی اونها هیچ پتنت خاص و یا ویژه ایی نمیتونین پیدا کنین برخلاف موبایل های سامسونگ که اگر به منوی اونها سر بزنین
    فکر نکنم به این زودیا بتونید همه امکاناتشو امتحان کنید.

    با این وجود باز هم انتخاب سلیقه اییه
    اما ارزش خرید نسبت امکانات و قیمت
    با گوشیهای اندرویدی هست و بویژه گلگسی.

    در ضمن طبق آمار غیر رسمی که توی وبسایتا پیدا میکنید و اونچیزی ک خودمون میبینم ۸۵ درصد مردمی ک توی ایران آیفون دارن صرفا بخاطره برند اپل و پرستبجی ک ب نظر من منحصره اپل نیست اونو میخرن،

  6. سلام
    من خودم خیلی تعصب داشتم نسبت به اندروید و فکر می کردم چون ارزون تر و توی دنیا در دسترس تره پس برنامه های بیشتری براش نوشته شده و خیلی کاراییش بیشتره اما الان دو ماهه که مهاجرت کردم به کشوری که اکثرا ای او اس دارن … من خودمم به تازگی خریدم … می بینم خیلی خیلی سریع تر و بهتر از اندروید داره کار می کنه … خلاصه تا گوشی رو گرفتم جذبش شدم … برای مقایسه و اگاه شدن بیشتر مثلا برید توی یوتوب سرچ کنید که مثلا ایفن دو میلیون تومنی چه فرقی داره با اندروید دو میلیون تومنی … درسته که با اپل خیلی قطعات پایین تری نسبت به اندروید هم قیمت میگیرید اما از لحاظ کارایی و سرعت فکر نکنم چیزی کم داشته باشه… پیشنهاد می کنم در حد وسعتون بخرید ببینید چی به چیه … اگر از تفاوت هاش اگاه تر باشید ( مثلا می تونید کلیپ انواع مقایسه رو در یوتوب ببینید ) بیشتر می تونید از ای او اس لذت ببرید.

  7. سلام و خدا قوت خدمت آقای ده نبی..ممنون از بابت اینکه قصد کردید که نحوه ی کامل آشنایی با سیستم عامل ios رو آموزش بدید.حقیقتا من بیشتر از ۲ ماه نتونستم از ایفون استفاده کنم چون به شدت اهل ور رفتن با سیستم عامل و امکانات گوشی هستم و کلی کارهای مختلف با گوشی انجام میدم اما در مورد ایفون . هرچه که سعی کردم مثل اندروید باهاش ور برم به در بسته خوردم و احساس کردم اکوسیستم خیلی ساده و محدودی داره.اما با این مقاله شما تصمیم به خرید مجدد ایفون دارم.پس لطفا با این سری مقالات ما رو کمک کنید و رفیق نیمه راه نباشید

    1. مهدی ده نبی

      سلام دوست من ?

      ممنون از اینکه دیدگاهت رو با ما در میون گذاشتی ?

      هدف من از ارائه این مطلب دقیقا همین چیزی هستکه شما گفتید. قسمت دوم این مطلب انشاءالله شنبه یا یکشنبه منتشر میشه. با ما همراه باشید.

      1. سلامممم
        چقد خوب شد که زمان منتشر شدن ، مقاله شماره بعد تون رو گفتین…
        لطفا آخر مقاله هاتون / تاریخ ماقاله بعدی رو حدودا بگین – خیلی خوب میشه
        سپاس

        1. مهدی ده نبی

          سلام دوست من 🙂

          ممنون که دیدگاهت رو با ما در میون گذاشتی 🙂

          مطلب شماره دوم از این سری منتشر شد. در کل سعی می کنم شنبه ها یا یک شنبه هر هفته مطلب جدید رو منتشر کنم تا شما و دوستان دیگه ازش استفاده کنید

  8. درود
    من چندسالى بود مرتب گوشى اندرویدى میخریدم تا اینکه امسال به پیشنهاد یکى از اقوام رفتم یه ایفون ۷ خریدم
    به جرات میتونم بگم هیچ برندى توان مقابله با ایفون رو هم از لحاظ فنى و هم از لحاظ کیفیت محصول نداره
    اصلا هنگ نداره و ارور خطا نمیده
    منکه بدجور اسیرش شدم

    1. مهدی ده نبی

      سلام دوست من ?

      ممنون که نظرت رو با ما در میون گذاشتی ?

      مبارک تون باشه و ایشالا به بهترین نحو ممکن ازش استفاده کنید. با ما همراه باشید تا به کارایی های بیشتر این گوشی پی ببرید و از استفاده اش بیشتر لذت ببرید ?

      1. خیلى ممنون انشالله همیشه بهترین ها قسمت شما و تمام مردم ایران
        اما یچیزى خیلى بگم
        هنوز با عملکرد خیلى کارایى هاى ایفون اشنا نیستم ولى در همین حد که یاد گرفتم خیلى ازش راضى هستم

  9. سلام اقا مهدی خسته نباشید ‌…
    میخواستم بپرسم آیفون ۶ پلاس دیگه وارد نمیکنن؟
    ینی الان تو فروشگاها میفروشن دست دومه؟؟ حتی تو شهرستانا؟

    1. مهدی ده نبی

      سلام دوست من ?

      بله دقیقا همینطوره. تمامی آیفون های غیر از ۵ و ۷ پلاس موجود در بازار دست دوم هستش. حالا یا تعمیر شده هستن و توسط اپل مجددا بسته بندی شده یا اینکه کارکرده هستن و توسط فروشنده‌ها و با دستگاه‌های مخصوص شون بسته بندی شده مجددا

      البته ممکنه تک و توک پیدا بشه اونم تعدادشون به قدری کمه که میشه ازش صرف نظر کرد و گفت که وجود نداره

  10. ممنون که باعث میشید به جای یه مشت عقده ای یوزر های عادی هم آیفون بخرن و باهاش بیشتر آشنا بشن
    آیفون از یه سری مشکلات و دنگ و فنگش بگذریم برای یوزر کم دردسر ترینه
    کاشکی مردم کشور ما گوشی رو بر اساس قابلیت و نیاز هاشون میخریدن نه کلاس و پز دادن
    دوتا نقد هم به این مطلب دارم
    یکی اینکه تیتر یکم فریبنده انتخواب شده و بی ربطه نه جذاب
    یکی اینکه اشاره کردید سیکس اس نو دیگه کلا نیست در صورتی که با موجودی ۳۲ گیگ دوباره وارد شد و هنوز تک و توک پیدا میشه
    درکل ایده خوبیه و باعث میشه یکم بیشتر ازش کار بکشن و فقط پزشو ندن دم
    نویسنده محترم گرم

    1. مهدی ده نبی

      سلام دوست من ?

      ممنون که نظرت رو با ما در میون گذاشتی ?

      بله اون ورژن ۳۲ گیگابایت رو که می‌فرمایید موجود هست ولی به قدری کم هست که میشه ازش صرف نظر کرد. در ضمن قیمت‌ این دسته از آیفون ۶ اس چون به تازگی وارد شده تقریبا بالا اعلام میشه توسط فروشنده‌ها و ارزش خرید نداره.

      هدف من از ارائه این مطلب، کمک به کاربران آیفون هست تا بیش از پیش با این دیوایس آشنا شده و از امکانات و قابلیت‌های فوق العاده زیادش بتونن به راحتی استفاده کنن. منتظر قسمت‌های بعدی باشید و مارو همراهی کنید ?

  11. با سلام . من یه شش هفت سالی هست که گوشی اندرویدی دارم و تازه آیفن هفت پلاس هست رو گرفتم و حس میکنم که خیلی کارایی های بیشتری نسبت به استفاده ای که من ازش میکنم داره و ممنون میشم اگه پستای اینطوری بیشتر بزارید و من و امثال من رو آگاه تر کنین . ممنون
    در جواب بعضی ها هم بگم که دارندگی و برازندگی . اپل مال بچه پولداراست میتونی بگیر نمیتونی نظر نده و فقط حسرتش رو بخور خخخخخخخ ??

    1. مهدی ده نبی

      سلام دوست من ?

      ممنون که نظرت رو با ما در میون گذاشتی ?

      مطمئنا همینطور خواهد بود و مطالب آموزشی خوبی در این سری تقدیم شما عزیزان خواهد شد ?

      با خط آخر نظرتون مخالف هستم. اپل یک برند با کیفیت هستش و هر شخصی که بخواد یه محصول با کیفیت و عالی رو استفاده٬ لیاقت استفاده از محصولات این شرکت رو داره ?

  12. مهسا اکبری

    اقای پدرام بسیار کار خوبی انجام دادید تیریک شک نکنید دوستان اینجا اموزش های دقیتری ارائه حتما خواهند داد

    1. مهدی ده نبی

      سلام دوست من ?

      ممنون که نظرت رو با ما در میون گذاشتی ?

      مطمئنا همینطور خواهد بود. با آی‌تی‌رسان همراه باشید…

  13. منم تازه ایفون ۷ پلاس خریدم خوشحال میشم از اموزش های شما استفاده کنم . البته من خیلی از اندروید به ای اوس و بلعکس مهاجرت کردم و میتونم بگم درکل از ای او اس راضی تر هستم .

    1. مهدی ده نبی

      سلام دوست من ?

      ممنون که نظرت رو با ما در میون گذاشتی ?

      خوش آمد مجدد میگم به آی او اس ?

      مطمئنا ادامه دار بودن این آموزش‌ها به شما کمک خواهد کرد. پس با ما همراه باشید…

  14. با سلام مطالب عالیه من خودم ۶sدارم خیلیم عالیه از گوشی قبلیم که s5سامسونگ بود راضی ترم سرعتش سه برابره و کسایی که ندارند از حسادت بد میگند در ضمن مگر قیمت htcالان چنده؟زیر ٢/۵نیس!!همین طور بلک بری پس منطقی باشید در ضمن این طرح اپل که تعویض گوشیه تو ایران هستش؟

    1. مهدی ده نبی

      سلام دوست من ?

      ممنون که نظرت رو با ما در میون گذاشتی ?

      دقیقا همینطور هست که شما می گید…

      طرح تعویض رو برخی فروشگاه ها در ابتدای ورود آیفون اجرا میکردن. البته نه به صورت رسمی. اما الآن به صورت معمول هست. یعنی شما گوشی تون رو می برید و اگه لازم داشته باشن یه قیمتی ازتون میخرن و بعدش می تونید محصول دیگه ای رو بخرید و مابه‌التفاوت رو بپردازید

  15. اقا مهدی ده نبی واقعا خیلی متنات عالیه
    فقط یک نکته برخی از فروشگاه های معتبر کشورمون مثله باهم استور ایفون۷ ۱۲۸گیگ رو با قیمت عالی ۲۷۰۰میدن که هم با مجوز ورود و هم با گارانتی هستش لطفا این موضوع هم ذکر بشه مرسی

    1. مهدی ده نبی

      سلام دوست من ?

      ممنون که نظرت رو با ما در میون گذاشتی ?

      در ابتدا از لطفی که به من دارید ممنونم ?

      راستش رو بخواید ما اجازه نداریم جایی رو معرفی کنیم و اگر دقت کنید منم جایی که قیمت هارو ازش چک کردم رو اسمی ازش نبردم. از این مواردی که شما ذکر کردین تک و توک و خیلی کم پیدا میشه. کاربرا معمولا سعی میکنن به جاهای مطمئن و جاهایی که امتحان شون رو پس دادن واسه خرید مراجعه کنن.

  16. پس چرا وقتی میگید امکان پیدا کردن ۶s نو صفره من که براتون مدرکم اوردم پس چجور امکانش صفره!!!!!!

    1. مهدی ده نبی

      سلام دوست من ?

      ممنون که نظرت رو با ما در میون گذاشتی ?

      ببینید من اگه حرفی رو زدم پاش هم وایمیستم. اگر متن رو بخونید نوشته شده که اگه کسی هم بگه گوشی نو٬ داره گوشی کار کرده یا تعمیر شده (ریفربیش) رو در قالب یه گوشی نو به شما میده

      موجودی ۶ اس تمامی فروشگاه ها و مغازه های ایران تموم شده و دیگه کسی هم ۶ اس وارد نمیکنه. هرکس که ادعا میکنه داره و نو هست٬ مطمئن باشید که یا کارکرده هست و مجدد ریپک شده یا اینکه ریفربیش و تعمیر شده هست و مجددا داره به عنوان نو به شما فروخته میشه

  17. چی شد پی چرا دیدگاه منو رد کردید چرا وقتی حرف راست نمیزنید روش وای نمیسید مملکتو شما ها که حرف های چرند و بی اطلاع در میارید خراب کردید.

  18. سلام
    منم خیلی دوست داشتم یه iphone 7 plus بگیرم ولی با دیدن قیمت ها متاسفانه فعلا پشیمون شدم تا ببینیم بعدا چی پیش میاد

    1. مهدی ده نبی

      سلام دوست من ?

      ممنون که نظرت رو با ما در میون گذاشتی ?

      قیمت های آیفون فکر میکنم طبق هرسال تا بهمن ماه پایین بیاد و اون موقع٬ زمان مناسبی واسه خریدش هست

  19. سلام آقای ده نبی، وقت کردین یه مطلب هم واسه کسانی ک آیفون رو دوست دارن ولی پول خریدشو ندارن بنوسین

    1. مهدی ده نبی

      سلام دوست من ?

      ممنون که نظرت رو با ما در میون گذاشتی ?

      برای کسانی که از نظر مالی مشکل دارن و دوست دارن آیفون داشته باشن٬ میشه مدل های پایین تر رو پیشنهاد کرد. تو اپلیکیشن دیوار اگه بگردید٬ می تونید آیفون با قیمت های پایین تر پیدا کنید. مثلا آیفون ۶ با ظرفیت ۱۶ گیگابایت ( کارکرده ) رو می تونید حدودا ۱ میلیون یا یک میلیون و ۱۰۰ خریداری کنید.

  20. ممنونم مهدی عزیز از اینکه جواب خیلی خوبی به سوالت دادی
    چرا من یک آیفون می‌خواهم؟! چون مشکی مات: چهار میلیون ۴۸۰ هزار تومان!!!!!!!!!!!!!!
    من همچین پولی رو داشتم یه پراید مدل ۷۰ میخریدم می رفتم مسافر کشی خرج دو تا خونواده میدادم تا اینکه بدم به گوشی که هدفون نمیخوره خخخخخخخ

    1. مهدی ده نبی

      سلام دوست من ?

      ممنون که نظرت رو با ما در میون گذاشتی ?

      ببینید شما چرا صاف رفتید سراغ بالاترین مشخصات؟ غیر از اینه که دنبال بهونه می گردید؟

      آیفون ۷ ۳۲ گیگابایتی دو میلیون و ۸۰۰ هزار تومنه ? شما اگه علاقمند به داشتن آیفون هستید٬ لزومی نداره حتما برید سراغ بالاترین مشخصات و ظرفیت حافظه. به قول شما با نصف پول یه پراید مدل ۷۰ هم می تونید آیفون بخرید و ازش استفاده کنید ?

    2. دوست عزیز فکر میکنم جواب شمارو تو یه پست دیگه دادم!
      قیمت اولیه گوشی های برندی که روش شما تعصب دارین(سامسونگ)
      اس۷اج اوایل ۷۰۰دلار بود و الان دیگه ارزونتر شده چطوره یادت بیارم وقتی که ۳میلیون اوایل فروش میرفت!ولی ایفون۷ ۶۵۰دلاره قیمت اولیه و مطمئنا ارزون تر میشه همچنین دوست عزیزمون گفتن برخی از فروشگاها همین ۷ ۱۲۸گیگ یا مدلای دیگه رو دارن با قیمت عالی میدن در ضمن خدابیامرز نوت۷ هم۸۰۰دلار بود یعنی ۵۰دلار گرونتر از محصول۷پلاس اپل!

    3. اقا دلیلی نداره همه همه چیز داشته باشن این چه عادت زشتیه تا در مورد یه محصول جدید حرفی می زنی یه سری میان می گن کاش من چهار تومن داشتم پرایدمی خریدم ، موتور می خریدم ، خرج زن و بچه بدم . همین الان تو داری خرج زن و بچه ات رو میدی اینترنت میای اپل چهار تومنی نگاه می کنی ، کسی که تو زندگیش گیر داره نباید بیاد وب گردی . حتما همه نباید بالاترین تکنولوژی رو داشته باشن .
      سایت ماشین می ری طرف مقاله اش مربوط به بوگاتی شیرون ۲۰۱۷ هست میاد زیرش می زنه من حتی نمی تونم یه پراید ۲ تومنی بخرم ، اخه اون ماشین کلا تو دنیا ۱۰ تا هم تولید نمی شه ، عکس هاشو باید نگاه کنی ماله سوار شدن هم نیست

  21. لطفن بنویسید که چرا یک گوشی اندرویدی مثل سامسونگ بخریم!! آیفون که اصلا هیچ توجیهی نداره خریدنش و باید فقط دلایل نخریدن آورد!! خخخ

    1. مهدی ده نبی

      سلام دوست من ?

      ممنون از اینکه نظرت رو با ما در میون گذاشتی ?

      نظر شما هم محترمه. اما بیاید به نظرات دیگران هم احترام بذاریم ? کاربرای آیفون تو ایران و کشورهای دیگه کم نبوده و نیست. هر کدوم از این افراد واسه خرید شون دلایلی داشتن و ما هم تو این مطلب اصلا دلایل خرید آیفون رو ذکر نکردیم. مطلب آموزشی هست و قصد آموزش از صفر تا صد آیفون به کسانی که تازه این دیوایس رو میخرن داریم. شما اگه از این دیوایس استفاده نمی کنید یا تمایلی به استفاده ازش رو ندارید حق ندارید دیگران رو که از آیفون استفاده می کنن تمسخر کنید!

      تیتر این مطلب هم فقط به دلیل جذاب بودنش به این صورت انتخاب شده٬ وگرنه همونطور که گفتم٬ این مطلب یه مقاله آموزشی دنباله دار برای علاقمندان و افرادی است که تازه آیفون خریدن و آشنایی زیادی با این دیوایس ندارن

    2. آیفون خریدش توجیه نداره؟
      پس حتما گوشی های سامسونگ توجیه داره خریدشون؟ ?

      یه فن بوی سامسونگی به تمام معنا هستی ?
      منتظر اس ۸ باش تا موج جدیدی از انفجارا از راه برسه ?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH