مشخصات و جزئیاتی در مورد شیائومی Mi 6، فاش شد!

آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با شیائومی Mi 6

مدتی است که چندین خبر با محوریت شیائومی Mi 6، جزئیات این گوشی را فاش می‌کند. انتظار می‌رود Mi 6، پرچمدار نسل بعدی باشد و با رو سفید کردن اجداد بزرگش یعنی سری اسمارت‌فون‌های Mi 5، Mi 5S (با حسگر اثر انگشت اولتراسونیک) و Mi 5S پلاس (با دو دوربین)، اصالت خود را اثبات کند.

دیروز، پوستری منتشر شد که احتمال می‌رود در ارتباط با تاریخ رونمایی از گوشی Mi 6، باشد که به روز ولنتاین در ۱۴ فوریه ۲۰۱۷، اشاره می‌کند. همچنین شخص فاش کننده که گفته بود با صنعت موبایل تایوان آشنایی دارد، از تولید حجم وسیع چیپست‌های ۱۰ نانومتری پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ از شرکت کوالکام، برای سامسونگ خبر داد. او همچنین گفت که روند موجود ممکن است موجب تاخیر در عرضه گلکسی S8 در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ (MWC 2017) در ماه فوریه شود.

xioami-mi-6-2

در پستی که از این شخص منتشر شده، مشخصات و جزئیاتی از Mi 6، مبنی بر فریم فوق باریک و برخورداری از چهار آنتن، فاش شده است. همچنین برخورداری Mi 6 از لنزهای دوگانه و ویژگی می‌شارژ (Mi Charge)، که احتمال می‌رود این گوشی را به شارژ پر سرعت مجهز کند، به چشم می‌خورد. فراموش نکنید که Mi 6، به عنوان اولین برند خانگی چین بوده، که از چیپ فوق‌العاده قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵ شرکت کوالکام استفاده می‌کرده است. در میان شایعات منتشر شده، عرضه Mi 6 در بیش از دو نسخه با استفاده از پردازنده‌های متفاوت، نیز به گوش می‌رسد.

تا کنون، همه چشم‌ها به دنبال عرضه زمان‌بندی شده Mi 6 در ماه فوریه بوده است. اما طبق منبع فاش کننده، عرضه این پرچمدار جدید شیائومی، در ماه آوریل خواهد بود. هرچند شیائومی هنوز حرفی از مشخصات Mi 6 به میان نیاورده است، با این حال باید منتظر ماند و دید که کدامیک از این شایعات حقیقت دارد.

galaxy-s8-4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH