سامسونگ از اسپیکر وایرلس H7 بدون استفاده از دستیار شخصی، رونمایی می‌کند

سامسونگ از اسپیکر وایرلس H7 رونمایی کرد

امروز شرکت سامسونگ از اسپیکر وایرلس H7 رونمایی کرد. قرار است از این محصول در کنفرانس CES لاس وگاس در هفته آینده، به طور رسمی پرده برداری شود.

بر اساس بیانیه‌ای، H7 مجهز به صدای (Ultra High Quality (UHD (که قبلا نیز معرفی شده بود) بوده و قادر به ایجاد فرکانس‌های پایین تا ۳۵ هرتز برای تولید صدای بم پایین است. چرخ‌هایی که در بالای این دستگاه تعبیه شده‌اند، امکان تنظیم حجم صدا و انتخاب لیست پخش موسیقی را به کاربر می‌دهند.

نکته قابل توجه این است که اسپیکر جدید سامسونگ، از هیچ گونه دستیار هوشمندی استفاده نمی‌کند. با این وجود این قابلیت، دست کم در محصولاتی مانند آمازون اکو (Echo) و گوگل هوم (Google Home) گنجانده شده است. امروز پیش از معرفی این اسپیکر، سام موبایل (SamMobile) اعلام کرد گلکسی S8 سامسونگ مجهز به دستیار شخصی موسوم به بیکسبی (Bixby)، بوده که بر اساس تکنولوژی “Viv acquisition” پیکربندی شده است. این تکنولوژی، نماینده‌ای از نسل بعدی پلتفرم هوش مصنوعی خواهد بود. شاید اگر سامسونگ، بیکسبی را در دل این اسپیکر قدرتمند قرار می‌داد، همه چیز بی‌نظیر می‌شد.

samsung-h7-wireless-speaker-newsroom-flickr-930x85911111

به طور اتفاقی شرکت هارمن (Harman) که به تازگی توسط سامسونگ خریداری شد، قرار است در سال ۲۰۱۷، اسپیکری را روانه بازار کند که از دستیار مجازی کورتانای مایکروسافت استفاده می‌کند.

همچنین سامسونگ امروز ساندبار مدل MS750 و پخش کننده UHD بلوری (Blue-ray) مدل M9500 را معرفی کرد.

سامسونگ در ابتدای سال ۲۰۱۶،  سیستم اسپیکر ساندبار HW-K950 را معرفی کرده و در ابتدای سال ۲۰۱۵، افتتاح لابراتوار صدا در لس آنجلس را اعلام کرده بود.

2 در مورد “سامسونگ از اسپیکر وایرلس H7 رونمایی کرد”

  1. انقدر بدم میاد این شرکتا دوست دارن تو هر کاری یه دستی ببرن! بابا لامصب یه شاخه انتخاب کن و تو اون بهترین باش بعد برو سراغ بقیه آخه ?

    البته اینا نشونه کم آوردنشه دیگه… تو موبایل به جایی نرسید میخواد جاهای دیگه رو هم امتحان کنه ?

    اما به نظر من بره همون سبزی بفروشه سنگین تره ?

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH