بلک‌بری Mercury با نمایشگر فول اچ‌دی در راه است

حدودا یک هفته تا برگزاری نمایشگاه CES 2017 زمان باقی مانده است. انتظار می‌رود در این نمایشگاه بلک‌بری که حالا یک شریک سخت‌افزاری به نام TCL هم دارد از یک اسمارت‌فون جدید رونمایی کند. Mercury نامی است که بلک‌بری برای اسمارت‌فون بعدی خود برگزیده است، بلک‌بری Mercury را می‌توان یک اسمارت‌فون عجیب دانست، زیرا ویژگی‌هایی را دارد که برای این دوره زمانی غیر معمولی به نظر می‌رسد.

با توجه به گزارش‌های پیشین، Mercury به نمایشگری ۴.۵ اینچی مجهز شده است، این محصول با صفحه کلید فیزیکی QWERTY در کنار نمایشگر لمسی معرفی خواهد شد.

تصویر اسکرین‌شات تازه منتشر شده از بلک‌بری Mercury نشان می‌دهد وضوح صفحه نمایش این مدل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود که با توجه به اندازه ۴.۵ اینچی، چگالی پیکسلی ۴۲۰ پیکسل بر اینچ را شاهد خواهیم بود، این چگالی نشان دهنده وضوح و شفافیت بالای تصویر در مرکوری است. نکته دیگری که با توجه به تصویر می‌توان متوجه شد، استفاده از اندروید ۷ یا نوقا در مرکوری است که البته پیش‌تر نیز در شایعات عنوان شده بود.

همان‌طور که از بخش پایینی تصویر مشخص است، در بلک‌بری Mercury از کلیدهای ناوبری سخت افزاری استفاده شده است، اگر بخواهیم اشاره دقیق‌تری داشته باشیم باید منتظر جای گیری این کلیدها در زیر نمایشگر و بخش بالای صفحه کلید QWERTY باشیم.

پردازنده به کار رفته در مرکوری اسنپدراگون ۶۲۵ با هشت هسته پردازشی است، از دیگر ویژگی‌های مرکوری می‌توان به ۳ گیگابایت رم، اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در کلید Space، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد.

گفته می‌شود که بلک‌بری مرکوری، در ایالات متحده و تحت قرار داد ورایزن به فروش خواهد رسید اما مانند همه اسمارت‌فون‌های اندرویدی بلک‌بری می‌توانیم انتظار عرضه نسخه بدون قرارداد یا به اصطلاح آنلاک را داشته باشیم. هم‌چنین لازم به ذکر است که مرکوری می‌تواند تنها یک کد نام باشد و ممکن است دستگاه در نهایت با اسمی متفاوت معرفی شود.

بلک‌بری Mercury

1 در مورد “بلک‌بری Mercury با نمایشگر فول اچ‌دی در راه است”

  1. ما که نفهمیدیم اخر این بلک بری میخواد گوشی بزنه یا نه!! هر سری میاد میگه ما رفتیم تو باقالیا و بعدش یه گوشی عجیب و غریب معرفی میکنه!! تکلیفش با خودشم روشن نیست!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH