آپدیت جدید تلگرام با چند ویژگی تازه و بسیار کاربردی از راه رسید

تیم تلگرام سال ۲۰۱۷ را با قدرت شروع کرده‌اند، پس از خداحافظی تلگرام با نسخه‌های قدیمی اندروید، توسعه دهندگان این پیام‌رسان محبوب آپدیت جدید تلگرام را برای اندروید و iOS منتشر کردند.

اولین و کاربردی‌ترین قابلیت افزوده شده به این نسخه را می‌توان قابلیت حذف پیام‌های ارسالی دانست. بنابراین اگر تلگرام خود را به نسخه ۳.۱۶ آپدیت کنید، می‌توانید پیام‌های ارسالی خود در چت‌های گروهی و دو نفره را تا ۴۸ ساعت پس از ارسال به صورت کامل حذف کنید.

دیگر قابلیت افزوده شده به این نسخه امکان بررسی دقیق دیتای مصرفی توسط تلگرام است. در به‌روزرسانی جدید این پیام‌رسان در هر دو نسخه اندروید و iOS می‌توانید مانیتورینگ دقیقی بر دیتای مصرفی خود در اتصال با هر شیوه اعم از رومینگ، وای‌فای و داده سیم کارت داشته باشید.

آپدیت جدید تلگرام

کاربران اندرویدی در این به‌روزرسانی سهم بیش‌تری را از قابلیت‌های جدید داشته‌اند، یکی از ویژگی‌های مختص به اندروید دسترسی به تمام پیام‌های ارسالی توسط یک شخص در گروه و هم‌چنین نمایش تاریخ ارسال پیام با اسکرول کردن میان پیام‌ها به صورت شناور است. هم‌چنین اگر از یک چت خارج شوید مکان اسکرول در حافظه باقی مانده و با مراجعه مجدد مکان قبلی به نمایش درخواهد آمد.

آپدیت جدید تلگرام

قابیلت اشتراک‌گذاری در نسخه اندروید تلگرام بهبود یافته است، در حال حاضر با انتخاب گزینه به اشتراک‌گذاری لیستی از آخرین فایل‌های دانلود به صورت مستقیم به نمایش در می‌آید. از دیگر قابلیت‌های جدید تلگرام برای کاربران اندرویدی می‌توان به پشتیبانی از ویژگی‌های Gboard اشاره کرد که قابلیت ارسال و دریافت فایل‌های GIF به صورت مستقیم از طریق کی‌برد را به ارمغان می‌آورد. هم‌چنین کاربران اندروید نوقا ۷.۱.۱ می‌توانند به صورت مستقیم از صفحه هوم به چت‌ها دسترسی داشته باشند.

آپدیت جدید تلگرام

 

آخرین تغییر در آپدیت جدید تلگرام را می‌توان افزوده شدن سه اموجی جدید کابوی، دلقک و صورت بیمار به لیست اموجی‌های اندروید، دانست. البته چند ویژگی کوچک دیگر نیز در این به‌روزرسانی وجود دارند که بهتر است خودتان آن‌ها را کشف کنید!

آپدیت جدید تلگرام

9 در مورد “آپدیت جدید تلگرام با چند ویژگی تازه و بسیار کاربردی از راه رسید”

  1. این یکی دو روزه خیلی برای من تبلیغ میاد، واسه آپدیت جدیده ؟ تا قفل گوشی رو باز میکنم تلگرام باز میشه و کانال معرفی میکنه..چیکار کنم؟؟

    1. امید بکتاش

      سلام دوست عزیز این موضوع ارتباطی با تلگرام نداره و مربوط به تبلیغات یکی از اپلیکیشنهایی است که تازه نصب کرده‌اید.

  2. سلام من همه آهنگام رو تو یه channel ریخته بودم و فقط از اونا استفاده میکردم الان اگه از برنامه تلگرام بیام بیرون یا گوشیم خود به خود قفل شه یا قفل کنم آهنگ قطع میشه
    چی کار کنم اگه میشه راهنمایی کنین

    1. مهدی ده نبی

      سلام. این مشکل برمیگرده به باگ این نسخه از تلگرام. باید تا آپدیت بعدی صبر کنید تا شاید برطرف بشه. مشکل همگانی هست و فقط مخصوص دیوایس شما نیست

  3. عالیه دیگه پیام اشتباه بفرستم میتونم پاکش کنم
    مرده دقتتم آقای بکتاش حتی به عموجی ها هم رحم نکردی :))

    1. عموجی؟!!!!!!!!! خخخخخخخخخخخخخ
      حتما خاله پی و دایی بی هم داریم
      کجاش عالیه دقیقا؟ فردا پس فردا هرکی هرچی دلش بخواد میگه طرف رو میشوره میندازه رو بند بعد پاکش میکنه!!!!!! حالا بیا ثابت کن که اینا رو گفت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH