هدفون‌ Extra Bass

سونی از 4 هدفون‌ Extra Bass با قابلیت‌های ویژه در نمایشگاه CES رونمایی کرد

اگر در زمان‌های قدیم از واکمن سونی استفاده می‌کردید، حتما دکمه Extra Bass را بر روی آن دیده بودید. واکمن‌ها که زمانی دنیای موسیقی و الکترونیک را متحول کردند، دیگر وجود ندارند، اما Extra Bass به رده‌ای از محصولات سونی تکامل یافته است. آخرین محصولات این برند در نمایشگاه CES به نمایش درآمدند. سونی از چهار هدفون‌ Extra Bass رونمایی کرد.

دو مدل MDR-XB950N1 و MDR-XB950B1 از هدفون‌های بزرگ هستند که تنها تفاوت آنها در این است که اولی قابلیت حذف نویز نیز دارد. این دو هدفون با بلوتوث به گوشی وصل می‌شوند. هر دو هدفون از NFC بهره برده و از کدک‌های Apt-X و AAC پشتیبانی می‌کنند. MDR-XB950N1 دارای ۲۲ ساعت عمر باتری و MDR-XB950B1 دارای عمر باتری ۱۸ ساعت است. اگر می‌خواهید در مصرف باتری صرفه‌جویی کنید می‌توانید از جک ۳.۵ میلی‌متری استفاده کنید. این جک را می‌توانید به راحتی از هدفون جدا یا به آن متصل کنید.

هدفون بعدی MDR-XB550AP است که بی‌سیم نیست. چیز خاصی در MDR-XB550AP وجود ندارد و تنها می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن اندرویدی کنترل‌های آن را شخصی‌سازی کنید. در نهایت سونی هدفون MDR-XB510AS را با هدف تمرکز بر کاربران ورزشکار عرضه کرد. همه این هدفون‌ها در بهار ۲۰۱۷ عرضه می‌شوند. قیمت آنها هنوز مشخص نیست.

علاوه بر هدفون‌ها،‌ چهار اسپیکر وایرلس قابل حمل نیز به محصولات Extra Bass اضافه شد. این اسپیکرها برای سرگرمی ساخته شده‌اند. به عنوان مثال، مدل SRS-XB40 دارای چراغ‌های LED و توری اسپیکر نورانی است. چراغ‌ها با موسیقی هماهنگ شده و رقص نور ایجاد می‌کنند و رنگ نور با توجه به حالت موسیقی تغییر می‌کند. مدل‌های SRS-XB30 و SRS-XB20 کوچک‌تر بوده و امکانات کمتری در زمینه نورافشانی دارند.

سونی اطلاعات زیادی از مشخصات فنی این اسپیکرها منتشر نکرده است. تنها می‌دانیم که این اسپیکرها صدای استریو تولید کرده و بالاترین مدل یعنی XB40 در حدود یک روز عمر باتری دارد. قابل‌حمل‌ترین مدل SRS-XB10 بوده که تنها یک اسپیکر دارد و صدای استریو ندارد. البته می‌توانید دو اسپیکر را به هم متصل کنید و صدای استریو تولید کنید. SRS-XB10 همچنین ضد آب بوده و باتری آن ۱۶ ساعت دوام می‌آورد.

اسپیکرهای جدید نیز در بهار ۲۰۱۷ روانه بازار می‌شوند.

هدفون‌ Extra Bass

هدفون‌ Extra Bass

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH