ویلچر Whill

ویلچر Whill با امکان عبور آسان از سطوح ناهموار را بشناسید

 بخش قابل‌ توجهی از جمعیت جهان را معلولین جسمی و حرکتی تشکیل می‌دهند که با ویلچر در سطح شهر و اماکن مختلف تردد می‌کنند اما این افراد باوجود پیشرفت فناوری‌های متعدد در ساخت ویلچرهای مجهز بازهم آن‌طور که بایدوشاید نمی‌توانند از سطوح مختلف و به‌خصوص سطوح ناهموار به‌آسانی و بدون کمک دیگران عبور کنند احتمالا حداقل یک بار هم شده شاهد کمک دیگران به فردی که با ویلچر خود قصد رفت آمد در نقاط مختلف شهر، پله‌ها و سطوح ناهموار را داشته، بوده‌ایم اما فناوری هیچ‌گاه برای کمک به معلولین و بهبود زندگی آن‌ها از حرکت باز‌نمی‌ایستد. شرکت Whill در جریان نمایشگاه CES 2017 برای کمک به بهبود زندگی معلولین آستین‌ها را بالا زده و ویلچر جدید با طراحی ویژه‌ای را معرفی کرده که به افراد امکان می‌دهد تا بدون نیاز به کمک دیگران در مسیرهای دشوار چه فضای داخلی و چه در فضای بیرونی حرکت کنند. در ادامه بیشتر با ویلچر Whill آشنا می‌شوید.

ویلچر جدید این شرکت که Model M نام دارد برخلاف ویلچرهای برقی دیگر که ابعاد بزرگی دارند، در سایزی متعادل طراحی‌شده و از ماشینی برای حرکت با سه سرعت مختلف بهره گرفته است، ویژگی جالب این ویلچر توانایی آن در حفظ تعادل در برخورد دیگران با آن است که مشکل واژگون شدن سرنشین را از بین برده است.

ویلچر Whill

این ویلچرهای خودران برخلاف ویلچرهای قدیمی با فناوری‌های روز دنیا مطابقت دارند و کمپانی Whill اپلیکیشن موبایل این ویلچر را برای مسیریابی و کنترل بیشتر آن طراحی کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH