ایسوس از گوشی هوشمند ذن‌فون پگاسوس 3S با اندروید نوقا پرده برداشت

ایسوس از دو گوشی هوشمند ذن‌فون AR و ذن‌فون 3 زوم در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد. این شرکت تایوانی از یک گوشی هوشمند جدید در کشور چین با نام ذن‌فون پگاسوس 3S رونمایی کرده است.

ایسوس ذن‌فون پگاسوس 3S دراصل مدل بهبودیافته ایسوس پگاسوس 3 است که این شرکت سال گذشته معرفی کرد. این مدل از طراحی نوار آنتن مشابه آی‌فون 7 و Vivo X9 بهره می‌برد و دارای بدنه فلزی است. این دستگاه برخلاف نسل پیشین خود از سنسور اثر انگشت تعبیه شده در دکمه هوم در زیر نمایشگر بهره می‌برد. این سنسور قادر به ثبت اثر انگشت بوده و همچنین می‌توان از آن برای پرداخت‌های خود استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های مثبت این سنسور، عدم تاثیر رطویت و عرق بر روی عملکرد آن است.

مشصخات فنی ایسوس پگاسوس 3S

ایسوس پگاسوس 3S به نمایشگر 5.2 اینچی IPS با شیشه محافظ 2.5D مجهز شده که از نسبت نمایشگر به بدنه بالایی بهره می‌برد. پردازنده 8 هسته‌ای و 64 بیتی مدیاتک MT6750 که قدرتی همانند اسنپدراگون 652 دارد، به عنوان مغز متفکر آن انتخاب شده است. ایسوس 3 گیگابایت رم همراه با 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی را برای این دستگاه درنظر گرفته که در صورت نیاز می‌توانید با افزودن کارت حافظه خارجی آن را افزایش دهید.

پگاسوس 3S

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این دستگاه باتری 5000 میلی‌آمپری آن است که شارژدهی بالایی را تضمین می‌کند. براساس ادعای ایسوس این باتری پگاسوس 3S را تا 30 روز در حالت آماده به کار و 48 ساعت استفاده شدید همراهی می‌کند. شارژ سریع 5 ولت و 2 آمپر و همچنین قابلیت ذخیره هوشمند باتری برای این دستگاه درنظر گرفته شده است.

دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 و سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارند. استفاده از تکنولوژی PixelMaster باعث افزایش کارایی دوربین‌های این محصول می‌شود. حالت‌های عکس‌برداری مختلفی همانند HDR Pro برای استفاده از دوربین این مدل نیز در نظر گرفته شده است.

پگاسوس 3S

ایسوس ذن‌فون پگاسوس 3S از تمامی شبکه‌های ارتباطی پشتیبانی می‌کند که می‌توان از میان آن‌ها به Wi-Fi، VoLTE، 3G و +4G اشاره کرد. این دستگاه به سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید نوقا مجهز شده است.

قیمت

ایسوس ذن‌فون پگاسوس 3S از این ماه و با قیمت 288 دلار برای نمونه 64 گیگابایتی به‌فروش می‌رسد.

پگاسوس 3S

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH