اخبار حاکی از آن است که موتورولا موتو G5 پلاس با اندروید نوقا به بازار خواهد آمد

موتورولا و لنوو در نظر دارند تا سال آینده، سری جدید موتو G5 را یک سال پس از عرضه موفق موتو G4 ساخته و روانه بازار نمایند. دستگاهی که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده، موتو G5 پلاس نام دارد که در حال حاضر می‌توان آن را از طریق مارکت اینترنتی OLX (یکی از شناخته شده‌ترین بازارهای آنلاین که به نسخه غیر آمریکایی Craigslist شهرت دارد) تهیه کرد.

چندی پیش، برخی اطلاعات مربوط به موتو G5 پلاس که با شماره مدل XT1685 شناخته می‌شود، توسط OLX رومانیایی منتشر شد. این اسمارت فون که از اندروید نوقا استفاده می‌کند، صفحه نمایشی 5.5 اینچی با کیفیت 1080p داشته و قدرت سخت افزاری آن توسط پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 625 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم تامین می‌گردد. این گوشی همچنین مجهز به حسگر اثر انگشت بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است. باتری موتو G5 پلاس ظرفیتی 3080 میلی آمپری داشته و دوربین اصلی 13 مگاپیسکلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، از دیگر ویژگی‌های این اسمارت فون محسوب می‌گردند.

موتو G5 پلاس در حال حاضر لوازم جانبی اختصاصی نداشته و هنوز اطلاعات دقیقی از نحوه فروش دستگاه به سایت‌های رسمی اعلام نشده و این در حالی است که بر روی محصولاتی که توسط وبسایت OLX عرضه می‌شود، نوشته شده که “تمام حقوق دستگاه متعلق به موتورولا بوده و اجازه فروش وجود ندارد‌.‌‌” آن طور که به نظر می‌رسد، این شرکت فروش رومانیایی، کار پخش موتو G5 پلاس را به صورت غیر قانونی انجام می‌دهد!

نکته‌ای که توجهات را به خود جلب می‌کند، این است که موتو G5 پلاس، شباهت بسیاری به مدل دیگر اسمارت فون موتورولا با نام “موتو X” دارد. گفته‌ها حاکی از این موضوع است که موتو G5 پلاس و موتو X دو مدل جداگانه هستند که هیچ ارتباطی به هم ندارند. البته این احتمال نیز وجود دارد که تنها یکی از این دو اسمارت فون وارد بازار شود و دیگری نیز در آینده و با تغییراتی جزیی معرفی گردد. حال باید منتظر بود و دید تا چه اتفاقاتی در خصوص این دو محصول به وقوع خواهد پیوست.

moto-g5-plus-leak-600x340

3 در مورد “اخبار حاکی از آن است که موتورولا موتو G5 پلاس با اندروید نوقا به بازار خواهد آمد”

  1. محمد شنبدی

    رقابت گوشی های میان رده خیلی داغه از این سمت سامسونگ ,هواوی از این سمت ال جی ,موتورلا! (شیاؤمی گوشه موشه کار میکنه!)

  2. ما که نفهمیدیم این هنوز موتورولا هست یا لنوو شده!! در هر صورت هرچی که هست این موتو دیگه گوشی بشو نیست!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH