۵ امکان ویژه‌ برای خاص بودن سونی اکسپریا زد اولترا

sony-xperia-z-ultra-

سونی قصد کرده تا سال ۲۰۱۳ را با یک طوفان تکنولوژی همراه کند، آغاز این سال با اکسپریا زد و ادامه دادن با نسخه اولترا، نشان داده که بایستی شاهد یک کمپانی متفاوت با محصولاتی متفاوت‌تر باشیم!
در اینجا ۵ دلیل برای آنکه بدانید فبلت اکسپریا زد اولترا یک نمونه خاص است را برایتان آورده‌ایم، پس سفت بر روی صندلی‌های خود بنشینید و نظاره‌گر این توانایی‌های خاص باشید!

۱- نمایشگر

اگر فکر می‌کنید گلکسی مگای سامسونگ با نمایشگر 6.3 اینچی بزرگ‌ترین فبلت بازار است، بایستی در آن تجدید نظر کنید زیرا شما یا یک نمایشگر 6.4 اینچی طرف هستید که نقش یک گذرگاه ایمن بین دنیای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها را بازی می‌کند.
البته ممکن است اندازه Z Ultra کمی برای صحبت کردن بزرگ به نظر برسد، اما بدون تردید یکی از بهترین دستگاه‌ها به منظور گردش در اینترنت و یا بازی کردن خواهد بود.

۲- پروسسور

با یک چیپست ۴ هسته‌ای از سری جدید Snapdragon 800 که با سخاوت تمام، فرکانس 2.2 گیگاهرتزی برای هر هسته در آن فراهم شده است، شما می‌توانید هر کاری را با گوشی خود و با سرعت تمام و روانی بسیار بالا انجام دهید. این قدرت باعث شده است که تمام رقبای سونی در پشت سر آن جا بمانند و برترین بازی‌ها و با کیفیت‌ترین مدیاها، بر روی آن مثل هلو اجرا شود!

۳- ضخامت

در کنار قدرت بالا و سایز نمایشگر بزرگ، سونی یک ضخامت فوق‌العاده باریک را نیز به شما عرضه می‌کند. 6.5 میلی‌متر رقمی است که سبب شده تا اکسپریا زد اولترا، باریک‌ترین دستگاه فول اچ‌دی دنیا نیز لقب بگیرد. امری که سبب می‌شود تا به دست گرفتن این فبلت، احساس خوشایندی را به شما منتقل کند!

۴- دوام

آخرین محصول سونی تنها زیبا و خوش  دست نیست، بلکه استقامت و دوام بالا یکی از مشخصه‌های اصلی دیگر آن است. جایی که شما می‌توانید با تکیه بر استاندارد IP58، با خیال راحت فبلت را به هر کجا ببرید، هنگام شنا کردن، در زمان ورود به یک مکان پر از گرد و غبار و یا حتی زمانی که مجبور هستید ظرف‌ها را بشورید!
زد اولترا با استفاده از این استاندارد، می‌تواند به راحتی تا ۳۰ دقیقه، در عمق ۱ متری به استراحت بپردازد، بدون آنکه کوچک‌ترین تنگی نفسی بگیرد!

۵- استایلوس و بیشتر

فبلت سونی می‌تواند به خوبی بالای سر رقبایی چون سری گلکسی نوت سامسونگ بایستد؛ زیرا این فبلت به خوبی با تمام قلم‌ها کار می‌کند و کاربر می‌تواند با هر نوع مداد و قلمی بر رویش بنویسد، به شرطی که ضخامت نوک قلم حداقل ۱ میلی‌متر باشد. همچنین بدنه آلومینیومی و ساختار شیک آن به گونه‌ای است که از جنس بدنه پلاستیکی سامسونگ‌ها بسیار دلنشین‌تر است.

23 در مورد “۵ امکان ویژه‌ برای خاص بودن سونی اکسپریا زد اولترا”

  1. من خودم این موبایل رو دارم.عالیه این موبایل موبایل دوم سال 2013 هم شد و از زد وان پیشی گرفت . چیزه که ارق العاده هست اینه که تو سرعت لود حتی روی لب تاب رو هم کم میکنه. فقط تنها ایرادی که میتونم ازش بگیرم اینه که بخاطر صفحه بزرگش و همچنین فول اچ دیش باطریش تقریبا زود خالی میشه و پر کردنش هم زیاد طول میکشه.

  2. من به تازگی یه اکسپریا زد اولترا خریدم واقعا ازش راضیم و تمام نیازهای منو از یه اسمارت فون برطرف میکنه

  3. فرهادکوهکن

    سلام وخسته نباشید. ممنونم ازسایت خوبتون.
    بنظرشماازکی گوشى zواردکشورمیشه؟این گوشی رومن خیلى دوست دارم.
    بنظرتون توى چه رنج قیمتیه؟

  4. آقای گل کار اگه بین یه اس4 با یه وان و یه اکسپریا زد رو میخاستی انتخاب کنی کدومو انتخاب میکردی؟؟

    1. پیمان گل‌کار

      اگر پول برام مهم نبود، اچ‌تی‌سی وان
      اگر مهم بود اس ۳
      اگر ضد آب بودن و استحکام گوشی اهمیت داشت، اکسپریا زد

  5. سلام.آقای گلکار حقیقت داره گوشی های TX متاسفانه به دو شرکت برای اسمبل سپرده شدند که هر دو چینی هستند و برگشتیه زیادی داشتن؟
    توی انجمن رفتم ولی میخوام از شما که بی تعصب جواب میدید و تجربه دارید بپرسم.
    سوال دوم آخر tx بگیرم؟ آخه دوربین برام خیلی مهمه و الا sp میخریدم. شرمندما آخه یه حقو بازنشستگی پدرخدابیامرزم رو داریم سخته پول بدم ولی گوشی بد بخرم.

    1. پیمان گل‌کار

      کل گوشی‌های سونی در چین تولید می‌شوند و این قضیه فقط مربوط به TX نیست.
      در این سری، برگشتی‌های T خیلی زیاد بوده و درباره TX چیزی نشنیدم.
      با این قیمت، انتخاب خوبی هست و اگر بتونید با گارانتی اصلی بگیرید، دیگه خیال خودتون رو راحت کردین

  6. ایمان عزیزی

    دیگه 0.6 اینچ چقدر مگه زیاده؟ خب یه دفعه میریم تبلت 7 اینچی میخریم ! همون ارزون تر هم قوی تر!

    1. شما برید امکانات اون تبلتی رو که میخوایید بخرید رو بخونید بعد بگید قوی تره اون تبلت حتی نصف قدرت این رو نداره

  7. ایول سونی،بازم مثل همیشه ظرافت در طراحی کیفیت در نمایشگر سرعت وقدرت خلاصه بهترینها در یک اسمارت فون

  8. ممنون از مقاله خوبتون.
    یک نکته جالبم داره و اون اینکه جک 3.5 میلیمتری با وجود ضدآب بودن محافظ نداره که این یعنی از داخل این جک هم ضدآبه. همچنین چندجا خوندم که هدست مینی که اونم ضدآبه و برای مکالمه میشه ازش استفاده کرد هم داخل جعبست.

  9. من حاضر بودم ضخامت از 6.5 میشد مثلا 9 میلی متر ولی یک باتری با ظرفیت بیشتر براش میذاشتن
    البته هنوز باتریش تست نشده تا ببینیم چقدر دوام داره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH