ال‌جی G6

آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با ال‌جی G6

 همان طور که می‌دانید کمپانی ال‌جی قرار است در نمایشگاه MWC سال 2017 که در تاریخ 27 فوریه ( نهم اسفند) برگزار می‌گردد، از ال‌جی G6 رونمایی کند.

کمپانی‌های مختلفی مثل اچ‌تی‌سی، سامسونگ و ال‌جی هر ساله در این نمایشگاه دست به معرفی پرچمداران‌شان می‌زنند که به نظر می‌رسد این روند امسال هم به همین صورت باشد.

طبق اطلاعاتی که در این زمینه منتشر گردیده، ال‌جی قرار است یکشنبه 26 فوریه، درست یک روز مانده به شروع نمایشگاه MWC، از G6 رونمایی کند. این در حالی است که سامسونگ هم اعلام کرده که می‌خواهد گلکسی S8 را در همین نمایشگاه معرفی کند. بر طبق این اطلاعات حدس می‌زنیم که معرفی گلکسی S8 بعد از G6 باشد. همچنین طبق این اطلاعات منتشر شده؛ دهم مارس ( بیستم اسفند) تاریخ عرضه رسمی ال‌جی G6 خواهد بود.

اگر به خاطر آورید پرچمدار سال گذشته ال‌جی در تاریخ 31 مارس معرفی شد. این در حالی بود که سامسونگ از گلکسی S7 در تاریخ 11 مارس پرده‌برداری کرد. اما امسال ال‌جی تصمیم دارد تا پیش از سامسونگ گوشی جدیدش را معرفی کند. این موضوع می‌تواند به این معنا باشد که ال‌جی آن‌قدر به پرچمدار جدیدش مطمئن است که می‌خواهد هرچه سریع‌تر و پیش از سایر کمپانی‌ها آن را به همه معرفی کند.

البته زمان عرضه رسمی گلکسی S8 برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات احتمالی که برای نوت 7 ایجاد شد، دیرتر از G6 خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH