اندروید نوقا برای خانواده اکسپریا Z5 سونی عرضه شد

سونی به تازگی عرضه به‌روزرسانی اندروید نوقا برای خانواده اکسپریا Z5 را آغاز کرده است. این به‌روزرسانی آخرین نسل از اندروید که حدود 5 ماه از معرفی آن می‌گذرد را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این به‌روزرسانی تاکنون فقط برای دو مدل اکسپریا Z5 و اکسپریا Z5 پریمیوم عرضه شده است اما انتظار می‌رود سایر مدل‌ها از جمله اکسپریا Z5 کامپکت و Z3+ نیز این آپدیت را دریافت کنند.

این به‌روزرسانی با شماره بیلد 32.3.A.0.372 عرضه شده است و بنابر اعلام سونی تغییرات گسترده‌ای را با خود به همراه دارد. بهبود بخش نوتیفیکشن‌ها و قابلیت چند پنجره‌ای از جمله ویژگی‌های اصلی اندروید نوقا هستند اما سونی تغییرات دیگری از جمله عمر باتری بیش‌تر، قابلیت‌های جدید در اپلیکیشن پیام‌رسان و دوربین و هم‌چنین ادغام گوگل ناو با لانچر پیش‌فرض اکسپریا را از جمله تغییرات همراه شده با این به‌روزرسانی دانسته است. حجم این به‌روزرسانی 1.3 گیگابایت است بنابراین حتما هنگام انجام فرایند به‌روزرسانی شارژ دستگاه را بالای 50 درصد نگه داشته و از فایل‌های مهم خود پشتیبان تهیه کنید. متاسفانه شماره اندروید این آپدیت 7.1.1 نبوده و از اندروید 7.0 با عمر 5 ماهه استفاده شده است، به این ترتیب کاربران بخشی از ویژگی‌های جدید را از دست می‌دهند.

سونی عرضه اندروید نوقا برای محصولاتش را از چند ماه پیش آغاز کرده است. تاکنون خانواده اکسپریا X و پرچم‌دار فعلی این کمپانی یعنی اکسپریا XZ اندروید نوقا را دریافت کرده‌اند بنابراین اگر یک اکسپریا Z3+ و یا اکسپریا Z5 کامپکت دارید می‌توانید اندک اندک خود را برای دریافت اندروید نوقا آماده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH