هواوی اسند پی 6 تغییر مسیر می‌دهد

huaweiascendp6کوین هو ریاست بخش تولیدی هواوی به Pocket-Lint گفت که این شرکت درحال گفتگو با گوگل درباره معرفی یک اندروید ویژه برای اسند پی 6 است. او اضافه کرد:” ما برای بررسی احتمال ساخت هواوی اسند پی 6 با نسخه گوگلی در حال صحبت با گوگل هستیم”. البته آنچه باعث سردرگمی است تناقض گفته کوین هو با ریچارد یو رییس کمپانی است. یو در زمان آغاز به کار پی 6 صراحتا اعلام کرده بود که رابط کاربری Emotion هواوی خیلی بهتر از اندروید ویژه گوگل بوده، چراکه برای ایجاد تجربه‌ای ناب صدها بهینه سازی برای کابر به ارمغان آورده است.
این تلفن هوشمند که چند روز پیش آغاز به کار کرد به عنوان باریکترین تلفن هوشمند موجود در بازار شهرت یافت. این مدل دارای یک صفحه 4.7 اینچی اچ دی با تکنولوژی ساخت in-cell با رزولوشن 1280*720 بوده و پردازنده تعبیه شده در این مدل از نوع 4 هسته‌ای با فرکانس 1.5 Ghz است. بعلاوه این مدل مجهز به یک رم 2 گیگابایتی و دودوربین 5 مگاپیکسلی(جلویی) و 8 مگا پیکسلی (پشتی) است.
مسلما این تغییر مسیر به نفع این برند رو به توسعه خواهد بود. چرا که می‌تواند از طریق تجهیز اسمارت فون‌هایش به نسخه گوگلی اندروید در مقیاس وسیعتر جغرافیایی بازار یابی کند. البته باید به نحوه قیمت گذاری‌هایش بیشتر دقت کند. اگر قرار باشد قیمیتی که برای این محصولش برمی‌گزیند نزدیک به قیمت اچ تی سی وان یا گلکسی اس 4 باشد مرگ این برند یا به طور خاص این مدل نزدیک خواهد بود.

5 در مورد “هواوی اسند پی 6 تغییر مسیر می‌دهد”

  1. با سلام سپاسگذار بابت حوصله و دقتی که در نوشتن مطلب و پاسخ به سئوالات دارید ممکنه خواهش کنم بفرمائید برای کسی که بیشترین استفاده اش مطالعه متونpdf و فایل های آفیس و اینترنته این گوشی مناسبه یا نه؟ و اینکه با این کاربرد ها چه گوشی رو توصیه می کنید؟
    موفق باشید

    1. سارا صریحی

      با کاربردهای مدنظر شما یک گوشی بایک صفحه نمایش تقریبا بزرگ کفایت میکنه.فکر نمیکنم از نظر سخت افزاری به مدل خاصی نیاز داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH