اندروید نوقا برای اکسپریا ایکس

بیلد مفهومی جدید سونی برای اکسپریا ایکس با قابلیت Night Light عرضه شد

همانطور که مطلع هستید، سونی در عرضه بروزرسانی اندروید نوقا برای سری اکسپریا خود دچار مشکلاتی شد. با این حال این کمپانی ژاپنی در تلاش است تا هرچه زودتر مشکلات به وجود آمده را برطرف کند.

درحالی که بسیاری از گوشی‌های سری اکسپریا به اندروید نوقا بروزرسانی شده‌اند، سونی قصد دارد ویژگی‌های دیگری را نیز به این نسخه اضافه کند. سونی در بیلد مفهومی جدید خود برای Xperia X، مجموعه‌ای از امکانات جدید را افزوده و این احتمال وجود دارد که این ویژگی‌ها را به نسخه پایدار خود نیز اضافه کند. یکی از جالب‌ترین این ویژگی‌ها، حالت Night Light است که رنگ صفحه نمایش را در طول شب به کهربایی (بین نارنجی و زرد) تغییر می‌دهد. به این ترتیب کاربران در طول تاریکی شب به راحتی و بدون قرار گرفتن در معرض نور آبی صفحه نمایش می‌توانند از دستگاه هوشمند خود استفاده کنند؛ چرا که تحقیقات نشان داده است نور آبی حاصل از نمایشگر دستگاه‌های هوشمند می‌تواند باعث بروز اختلال در خواب کاربران شود.

حالت نور شب (Night Light)

ویژگی Night Light از طریق منوی تنظیمات قابل فعالسازی است. علاوه بر اینکه امکان زمانبندی برای این حالت وجود دارد تا تغییر به حالت Night Light به صورت خودکار صورت گیرد، به صورت دستی نیز می‌توان بین دوحالت Sunrise و Sunset سوییچ کرد.

علاوه بر این، نسخه جدید Home launcher نیز همراه با پچ امنیتی ماه ژانویه برای سری اکسپریا در نظر گرفته شده است. در این بروزرسانی برخی از اشکالات نرم‌افزاری از جمله تست اثرانگشت در قسمت منوی سرویس نیز برطرف شده است.

بیلد مفهومی جدید سونی اکنون برای تمامی گوشی‌های اکسپریا ایکس که از نسخه آزمایشی استفاده می‌کنند قابل دانلود است.

3 در مورد “بیلد مفهومی جدید سونی برای اکسپریا ایکس با قابلیت Night Light عرضه شد”

  1. چه خبر مهمی وای وای!! اصلن من نمیدونم مگه کسی دیگه سونی میخره که بخواد این چیزا براش مهم باشه!!

    1. هر خبری میتونه واسه طرفدارای یک برند (چه کم چه زیاد ) مهم باشه
      این که من از یه برندی استفاده نمیکنم دلیل میشه بیام بگم چرا ازش خبر میزارید؟؟ | :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH