نوکیا Heart با نمایشگر 5.2 اینچی در راه است

چند هفته پیش بود که خبری منتشر شد که بیان می‌کرد نوکیا در سال 2017 از 7 مدل اسمارت‌فون جدید رونمایی خواهد کرد. این 7 مدل شامل اسمارت‌فون‌های پایین رده و بالارده خواهد بود، هم‌چنین می‌دانیم که پرچم‌دار نوکیا با نام P1 از اسنپدارگون 835 استفاده خواهد کرد. در حال حاضر اسمارت‌فونی جدید از نوکیا با نام Heart در GFXBench رویت شده است.

مطابق اطلاعات منتشر شده توسط این بنچمارک، نوکیا Heart به صورت پیش‌فرض به اندروید نوقا مجهز شده است. این موضوع را پیش‌تر در نوکیا 6 نیز شاهد بوده‌ایم. دیگر ویژگی مشترک Heart با نوکیا 6 را می‌توان استفاده از پردازنده اسنپدارگون 430 دانست. از دیگر ویژگی‌های نوکیا Heart می‌توان به نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن اچ‌دی، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. آزمون GFXBench هم‌چنین استفاده از دو سنسور 12 و 7 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و سلفی را هم نشان می‌دهد، هرچند گمان می‌رود که در نسخه اصلی از یک سنسور 13 و یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده شود.

HMD Global که وظیفه تولید اسمارت‌فون‌های تحت برند نوکیا را بر عهده دارد، اعلام کرده است که در نمایشگاه MWC 2017 از چند مدل اسمارت‌فون جدید رونمایی خواهد کرد، با این حال نمی‌توان به طور قطع نوکیا Heart را یکی از این اسمارت‌فون‌ها دانست. به هر حال بهتر است تا انتشار اطلاعات تکمیلی صبر کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH