سامسونگ در آینده گلکسی نوت 8 را معرفی می‌کند

سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که علی‌رغم مشکلات به وجود آمده برای گلکسی نوت 7 و فراخوان این محصول، در آینده نیز فبلت‌هایش را تحت همین برند معرفی خواهد کرد. البته پیش‌تر از این آقای دونگ جین کوه مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ نیز اعلام کرده بود که نوت 8 را با قدرتی بیش‌تر، امن‌تر و بسیار خلاقانه‌تر معرفی خواهند کرد. او هم‌چنین اشاره کرد که شمار زیادی از طرفداران سامسونگ، صرفا به علت وجود خانواده نوت به این کمپانی علاقه‌مند شده‌اند.

سامسونگ در روز یکشنه کنفرانسی را برگزار کرد که در آن به دلایل اصلی مشکلات پیش آمده برای گلکسی نوت 7 اشاره شد. در این کنفرانس بیان شد که تقریبا همه دستگاه‌های فروخته شده از این مدل با موفقیت عودت داده شده‌اند. این موضوع درحالی است که اپراتورهایی هم‌چون ورایزن اعلام کرده‌اند که هنوز هم هزاران گلکسی نوت 7 در دست کاربران است و آن‌ها با انتشار به‌روزرسانی‌هایی برای غیر فعال کردن کامل نوت 7 سعی در جمع‌آوری مقدار باقی مانده خواهند کرد.

سامسونگ هم‌چنین از جزییات طرحی 8 مرحله‌ای برا جلوگیری از آتش گرفتن باتری اسمارت فون‌هایش در دو پرچم‌دار آینده یعنی گلکسی S8 و گلکسی Note 8 پرده برداشت. این کمپانی اعلام کرده است که گلکسی S8 را در کنگره جهانی موبایل 2017 معرفی نخواهد کرد، این موضوع درست برخلاف سنت سامسونگ برای معرفی پرچم‌دارانش است. شاید سامسونگ این زمان را برای انجام دادن آزمایشات بیش‌تر بر روی باتری در نظر گرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH