نسخه ۱۰.۲.۱ از سیستم عامل iOS عرضه شد

نسخه ۱۰.۲.۱ از سیستم عامل iOS که بهبودهایی در زمینه پردازش و امنیت را برخوردار است، پس از ارایه ۴ نسخه به صورت آزمایشی، عرضه شد. این آپدیت روی آیفون ۷ پلاس که بیشترین ظرفیت را دارد، تنها ۷۲ مگابایت از حجم اینترنت شما را مصرف خواهد کرد. بر اساس اعلام اپل پیرامون ارایه این آپدیت، iOS 10.2.1 با بهبودهایی در زمینه امنیت و برطرف شدن باگ‌های سیستم عامل برای کاربران آماده شده است. پیش‌تر در اخبار و رسانه‌ها نقل شده بود که آیفون‌ها با دریافت یک پیغام متنی، هنگ خواهند کرد و تا راه اندازی مجدد دیوایس، قادر به انجام کاری با آن نیستید. این مشکل در iOS 10.2.1 برطرف شده است.

این آپدیت به صورت OTA یا به اصلاح On The Air عرضه شده و دارندگان آیفون می‌توانند با مراجعه به منوی Settings > General > Software Update آیفون یا آیپد خود را به آخرین ورژن iOS به‌روز نمایند.

شایان ذکر است که در این آپدیت به دلیل فرعی بودن آن، خبری از ویژگی‌های جدید نیست و همانطور که اشاره شد، تنها ایرادات نرم‌افزاری و امنیتی سیستم عامل برطرف شده است. برای داشتن ویژگی‌های جدید، باید منتظر ارائه نسخه ۱۰.۳ از سیستم عامل iOS باشید که البته تاریخ مشخصی برای عرضه آن در حال حاضر ذکر نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH