حتی 13 ساعت باقی ماندن در دریاچه یخ زده هم نتوانست آی‌فون 7 را از کار بیاندازد!

اخیرا آزمایشی برای سنجش مقاومت آی‌فون 7 در برابر دمای بسیار پایین انجام شده است. صاحب این گوشی هوشمند برای ماهی‌گیری به رودخانه لنا در سیبری رفته بود. دما در این ناحیه از کره زمین به 36- درجه سانتی‌گراد می‌رسد که نشان‌دهنده سرد بودن منطقه موردنظر است. برای مقاومت در برابر این دما، ماهی‌گیران در داخل کلبه یخی زندگی می‌کنند.

ماهی‌گیر به این دما عادت کرده چراکه او در Yakutsk که سردترین منطقه در جهان محسوب می‌شود، زندگی می‌کند. این شخص که از سرمای این ناحیه باخبر بوده، گوشی آی‌فون 7 خود را از طریق سوراخی به داخل یخ می‌اندازد. همان‌گونه که می‌دانید این گوشی هوشمند با دارا بودن استاندارد IP67 قادر به مقاومت در برابر آب تا 30 دقیقه و در عمق 1.5 متری آب است. ماهی‌گیر نتوانست آی‌فون 7 خود را به‌تنهایی از میان یخ نجات دهد، بنابراین روز بعد برای انجام این کار از یک غواص کمک گرفت.

روز بعد این دستگاه بعد از 13 ساعت در عمق 1.2 متری آب پیدا شد. برای اطلاع از سالم ماندن آی‌فون 7 از غواص پرس و جو کردیم و او در پاسخ گفت:

شما یک تماس از دست رفته داشته‌اید!

در طی شب شارژ باتری این دستگاه از 35 درصد به 19 درصد رسیده بود. بخاطر استاندارد IP67، آی‌فون 7 این ماهی‌گیر سالم باقی ماند.

1 در مورد “حتی 13 ساعت باقی ماندن در دریاچه یخ زده هم نتوانست آی‌فون 7 را از کار بیاندازد!”

  1. مهدی سنائی

    قبلا که سونی میزد بقیه برندا نداشتن همه مگفتن ضد ابی به درد نمیخوره مگه میخوایم با گوشی بریم استخر دریا فلان این مقاومت برا همین مواقع هست همه برندها هم میرن سمتش لب دریا گوشی ایفون دوستم از دستش افتاد تو دریا با اینکه عمقش اونجا کم بود ولی دیگه فاتحشو خوند دنبالشم نرفت اینجا مقاومت در برابر اب به درد میخوره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH