سامسونگ گلکسی Tab S3 در GFXBench رویت شد

اگر شما قصد داشته باشید یک تبلت بالارده از سامسونگ را بخرید می‌بایست سراغ گلکسی Tab S2 را بگیرید که در واقع در تابستان سال 2015 عرضه شده است. حال می‌توانیم بگوییم که این مشکل در فصل جاری میلادی برطرف خواهد شد. چندی پیش بود که مشخص شد تبلتی جدید به نام گلکسی Tab S3 توانسته گواهی بلوتوث و وای‌فای را دریافت کند. به تازگیاین تبلت در بنچمارک GFXBench نیز رویت شده است.

مطابق اطلاعات منتشر شده توسط این بنچمارک، گلکسی Tab S3 به نمایشگری 9.6 اینچی مجهز خواهد بود، این درحالی است که نسخه قبلی نمایشگری 9.7 اینچی داشت. البته نباید این نکته را فراموش کرد که بنچمارک‌ها همیشه اطلاعات کاملا درستی را ارایه نمی‌دهند اما اگر اطلاعات هم درست باشد، تغییر 0.1 اینچی محسوس نخواهد بود. رزولوشن این نمایشگر 2048 در 1536 پیکسل بوده که به معنای تغییر نسبت تصویر از 4:3 به 16:9 خواهد بود.

GFXBench هم‌چنین اعلام کرده است که چیپست به کار رفته در این تبلت، اسنپدارگون 820 است، این درحالی است که پیش‌تر در شایعات آمده بود که از چیپست ساخته خود سامسونگ یعنی اگزینوس 7420 در گلکسی Tab S3 استفاده خواهد شد. به هر حال از زمان معرفی اگزینوس 7420 دو سال می‌گذرد و استفاده از اسنپدارگون 820 می‌تواند برای مشتاقان این تبلت خوشحال کننده باشد.

از دیگر مشخصات این تبلت که توسط GFXBench منتشر شده است، می‌توان به استفاده از 4 گیگابایت رم اشاره کرد که با 24 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. البته حافظه داخلی اعلامی توسط این بنچمارک نشان دهنده مقدار فضای در دسترس کاربر است، به این ترتیب اندروید نوقا موجود در این تبلت 8 گیگابایت از حافظه را اشغال کرده است.

یک سنسور 12.8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی این تبلت استفاده شده است البته استفاده از یک تبلت 10 اینچی برای عکاسی واقعا دور از ذهن است! در بخش یلفی نیز یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. از آن‌جایی که گلکسی S8 در نمایشگاه MWC معرفی نمی‌شود می‌توان انتظار داشت که گلکسی Tab S3 ستاره کنفرانس سامسونگ باشد!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH