هر آن چیزی که تا به حال از سامسونگ گلکسی S8 می‌دانیم (با ویدئوی دوبله)

بایستی پرچم‌دار جدید سامسونگ را که قرار است تا در ماه مارس میلادی معرفی شود، یکی از مهم‌ترین تولیدات این کمپانی تا به امروز دانست که سبب شده تا نگاه‌های بسیار در انتظار ورود آن بنشینند.

گلکسی S8 با توجه به آنکه پرچم‌دار قبلی این کمپانی یعنی نوت 7 با مشکلات غیر قابل پیش‌بینی روبه‌رو گردید و از سبد محصولات سامسونگ خارج گشت، می‌تواند یک نقطه تاریخی برای این شرکت و جبران شکست قبلی‌اش باشد.

در ویدئوی زیر که به صورت اختصاصی برای شما و با همکاری مشترک آی‌تی‌رسان و کلیپو به فارسی دوبله کرده‌ایم، هر آن چیزی که تا الان در ارتباط با این پرچم‌دار کره‌ای می‌دانیم، بیان شده است و حال بایستی منتظر ماند و دید که تا چه میزان این حدسیات درست از آب در خواهد آمد.

 

راستی، پیشنهاد می‌کنیم که هر شب ساعت 21 سری به آی‌تی‌رسان بزنید، زیرا یک ویدئوی اختصاصی و جذاب را در این زمان برایتان آماده کرده‌ایم!

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

4 در مورد “هر آن چیزی که تا به حال از سامسونگ گلکسی S8 می‌دانیم (با ویدئوی دوبله)”

  1. مزخرفتر از گوشی سامسونگ ندیدم ..قیمت الکی بالا…کارکرد خیلی بد…افت قیمت شدید بعد از خرید…باتری خراب…
    بهترین گوشی بدون هیچ تعصبی فقطو فقط HTC هست…گوشی ام۸ رو ۴ ساله دارم و آخ نگفته ..هزارتا بازیو نرم افزار سنگین ریختم روش با بالاترین کیفیتو سرعت اجرا کرده…بهترین برند گوشی اچ تی سی هست بدون شک…

  2. جالب بود ولی کاش اون شایعاتی رو که دیروز لو رفته به همراه تصویر واقعیش هم شما بهش اضافه میکردین

  3. مهدی سنائی

    سلام خسته نباشید میگم. خوبه به کل نسخه تختش خیلی بهتر میشه خمیده نباشه. هسگر جاش زیاد جالب نمیاد باید منتظر موند انقدر شایعه اومده از سامسونگ ادم کلاقه میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH