اولین اسمارت فون‌ها با رم سه گیگابایتی

3gb_ram

سامسونگ و ال جی دو کمپانی پیشتاز در تولید اسمارت فون‌ها با رم سه گیگابایتی خواهند بود.
پس از شایعاتی که چند وقتی است در وب منتشر شده، دو غول کره‌ای با صحه گذاشتن بر این شایعات اعلام کردند که اولین دستگاه‌های مجهز به رم سه گیگا بایتی، اپتیموس جی 2 و گلکسی نوت 3 خواهند بود.
زمانی که قرار است گلکسی نوت 3 به طور رسمی آغاز به کار کند، 4 سپتامبر اعلام شده است، اما هنوز زمان آغاز کار اپتیموس جی 2 مشخص نیست. البته هر چقدر هم که طولانی باشد ارزش انتظار کشیدن را دارد.
بر طبق گزارش Webtrek.it نسخه LTE-Advanced اپتیموس جی 2 قطعا مجهز به رم سه گیگا بایتی است و احتمال اینکه باقی نسخه‌هایش هم همین‌طور باشند زیاد است. کارشناسان باور دارند که رمی به این قدرت باعث مالتی تسکینگ بهتر و پخش روان‌تر و سریع‌تر ویدیوهای فول اچ خواهد شد.
این گونه پیشرو بودن برای ال‌جی چیز تازه‌ای نیست و گویی عادت به این دارد که دنیای فن‌آوری را هر چند وقت یک بار شگفت زده کند. معرفی اولین اسمارت فون با رم دو گیگابایتی و اولین تلفن هوشمند سه بعدی از کارهای خلاقانه این برند همیشه در صحنه شمرده می‌شود.
به غیر از اطلاعاتی که در مورد رم در نظر گرفته شده برای این مدل پیش از این اطلاعاتی از پردازنده آن هم به بیرون درز کرده بود. ظاهرا قرار است اپتیموس جی 2 مجهز به یک پردازنده اسنپدراگون 800 باشد.
البته این بار ال جی تنها نخواهد بود و سامسونگ نیز آن را در این پیشگامی همراهی خواهد کرد. گلکسی نوت 3 با مشخصاتی چون یک صفحه نمایش فول اچ دی 5.9 اینچی و پردازنده 8 هسته‌ای به بازار خواهد آمد.

3 در مورد “اولین اسمارت فون‌ها با رم سه گیگابایتی”

  1. به نظر من افزایش سخت افزار خوبه به شرطی که با تمام بخش ها مثل باتری هماهنگ بشه.
    اما اگر درست گفته باشم آندروید بعدی برای سخت افزار های رده پایین ساخته میشه یعنی به شاید یکم زیاد باشه

  2. اینجوری که اینا دارند پیشرفت میکنند شاید دو سال دیگه اسمارت فونها چنین مشخصاتی داشته باشند: رم 8 گیگ از نوع دی دی ار5!! سی پی یو 8 هساه ای 5 گیگاهرتزی و باتری خورشیدی (یعنی به جای برق از نور شارژ بگیره و برای تاریکی هم ذخیره کنه!!).

  3. ایمان عزیزی

    اینطوری که اندروید نشون داده حجم رم براش مهم نیست چون هر چقدر هم بالاتر بره بازم 60 تا 70 درصدش همیشه پره! کاش بجای افزایش حجم فرکانسش رو بالاتر میربدند!شاید هم بردن ولی ای کاش اطلاع رسانی کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH