ربات‌های ال‌جی

آخرین اطلاعات و تصاویر واقعی منتشر شده از ال‌جی G6

اگر تا پیش‌ازاین کوچک‌ترین روزنه امیدی برای استفاده مجدد ال‌جی از طراحی ماژولار برای پرچم‌دار نسل آینده‌اش، G6، وجود داشت، حالا تصاویر لو رفته کاملا این موضوع را رد می‌کنند. این تصاویر شباهت زیادی با رندرهای مشاهده‌ شده دارند اما به دلیل آن‌که این محصول هنوز در مرحله بررسی است، طراحی نهایی آن را نشان نمی‌دهند. بر اساس این عکس‌ها، ال‌جی به نمایشگرهای با حاشیه بسیار اندک روی آورده اما هنوز سؤالاتی مبنی بر امکان جدا کردن درب پشتی وجود دارد.

حالا که حربه طراحی ماژولار دیگر در دستور کار ال‌جی نیست، این کمپانی برای ایجاد تمایز با سایر رقبا به‌ویژه گلکسی S8 سامسونگ، رو به کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر آورده است. ال‌جی سابقه درخشانی در این رابطه دارد و قبل از این، کلید هوم را به پشت دستگاه برای افزایش اندازه نمایشگر انتقال داده بود. به‌هرحال برای مشخص شدن ابعاد دقیق نمایشگر و بدنه باید تا رویداد MWC 2017 صبر کنیم.


اما در مورد پنل پشتی باید گفت که این پوشش پلاستیکی به احتمال زیاد با نوع فلزی جایگزین شده و ویژگی‌هایی چون ضد آب بودن و شارژ بدون سیم را به G6 می‌آورد. البته به نظر می‌رسد که پس‌ازاین باتری قابلیت جدا شدن را نخواهد داشت، موضوعی که برای بسیاری از طرفداران ال‌جی ناراحت‌کننده است.


ال‌جی به‌جای استفاده از لبه‌های کناری (مانند سری Edge) طراحی ساده و ظریف خود را حفظ کرده و به سنت‌های خود وفادار مانده است. با نگاهی به عکس منتشرشده از زیر دستگاه، متوجه حضور درگاه USB Type-C می‌شویم اما خبری از جک 3.5 میلی متری هدفون نیست. جک هدفون از G6 حذف نشده و احتمالاً در بالای دستگاه جای می‌گیرد.

انتظار می‌رود G6، در رویداد MWC 2017 در تاریخ 8 اسفند رونمایی شود. طبق شایعات پردازنده G6 اسنپدراگون 820 و یا 821 خواهد بود و دلیل آن، تمرکز شرکت کوالکام بر روی تحویل سفارشات اسنپدراگون 835 برای گلکسی S8 تا ماه آوریل است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH