اندروید 7.1.2 به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر زمینه زنده را برای بخش دل‌خواه اعمال کنند

به‌روزرسانی اندروید 7.1.2 برای کاربران شیفته تصاویر زمینه زنده یک ویژگی خوب را به همراه دارد. در این به‌روزرسانی کاربر قادر خواهد بود انتخاب تصویر زمینه زنده را برای دو بخش لاک اسکرین و صفحه اصلی به صورت مجزا انجام دهد. در نسخه‌های قبلی اندروید این قابلیت وجود نداشت و با تنظیم یک تصویر زمینه زنده، برای هر دو بخش اعمال می‌شد.

از جمله مدل‌هایی که تاکنون به‌روزرسانی اندروید 7.1.2 را دریافت کرده‌اند می‌توان گوگل نکسوس، نکسوس XL و نکسوس 5X را نام برد؛ هم‌چنین این آپدیت به زودی برای نکسوس 6P عرضه خواهد شد. برای دریافت تصاویر زمینه زنده سازگار با این ویژگی، می‌توانید اپلیکیشن Google Wallpapers را از گوگل‌پلی دریافت و نصب کنید.

تجزیه تصاویر زمینه استاتیک در دو بخش لاک اسکرین و صفحه خانگی، در اولین نسخه اندروید 7 نوقا در دسترس بوده. از آن‌جا که یکی از ویژگی‌های مهم اندروید قابلیت شخصی‌سازی گسترده آن است، وجود چنین قابلیت‌های پیش پا افتاده‌ای هم می‌تواند به تجربه بهتر کاربر کمک کند.

1 در مورد “اندروید 7.1.2 به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر زمینه زنده را برای بخش دل‌خواه اعمال کنند”

  1. عجب چیز بیخودی!!! سال هاست اندوریدای غیر اندروید خام این قابلیت رو دارن! ماشالله اندروید خام هیچی نداره بعد تا چیزی بهش اضافه میشه همه به به و چه چه میکنن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH