شایعه: افزایش قیمت 50 دلاری ال‌جی G6 نسبت به ال‌جی G5

مدتی است که ال‌جی پرچمداران خود را با باتری قابل‌تعویض توسط کاربر عرضه می‌کند، ویژگی که شاید وجود آن در گلکسی نوت 7 برای سامسونگ این مقدار مشکل ایجاد نمی‌کرد. با این‌حال براساس شایعات، این شرکت کره‌ای تصمیم گرفته تا این قابلیت را از محصول آینده خود حذف کرده و بدنه آن را کاملا فلزی کند. استفاده از فلز در ساخت بدنه این پرچمدار و افزودن قابلیت‌های جدید باعث افزایش 50 دلاری قیمت ال‌جی G6 نسبت به نسل قبل خواهد شد. اما آیا این افزایش قیمت منطقی محسوب می‌شود؟ در ادامه مقاله به بررسی این تصمیم می‌پردازیم.

با پرداخت 50 دلار بیشتر، 6 ویژگی به گوشی هوشمند شما اضافه خواهد شد

اگر می‌خواهید با ویژگی‌های ال‌جی G6 آشنا شوید، به لیست زیر مراجعه کنید. به‌نظر ما ویژگی‌های زیر ارزش این افزایش قیمت را دارد، البته نظرات متفاوت است.

  1. جنس بدنه عالی
  2. دوربین دوگانه
  3. دستیار گوگل
  4. استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب
  5. پشتیبانی از شارژ بی‌سیم
  6. مجهز شدن به DAC

موارد بالا برای این دستگاه مزیت محسوب می‌شود، حال بیایید براساس شایعات نگاهی به نکات منفی این پرچمدار بیاندازیم:

  1. گفته می‌شود ال‌جی G6 به پردازنده قدیمی اسنپدراگون 821 مجهز خواهد شد.
  2. دیگر کاربر قادر به تعویض باتری نخواهد بود.
  3. رابط کاربری نامناسب و مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نسل‌های قبل را هم نمی‌توان نادیده گرفت.

می‌توان از مشکل مربوط به پردازنده اسنپدراگون 821 چشم‌پوشی کرد، چراکه براساس گزارشات تمامی تولیدات اولیه توسط سامسونگ برای گلکسی S8 مورد استفاده قرار خواهد گرفت. درحالی‌که استفاده از این پردازنده می‌تواند ضربه بزرگی به این شرکت کره‌ای بزند، ولی شاید تفاوت عمده بین پردازنده اسنپدراگون 821 و اسنپدراگون 835 در امتیاز آن‌ها در بنچمارک‌ها باشد. اسنپدراگون 835 از قابلیت شارژ سریع نسل 4.0 پشتیبانی خواهد کرد و همچنین برای ساخت آن از معماری 10 نانومتری FinFET بهره گرفته شده که باعث کاهش مصرف انرژی و در نتیحه افزایش شارژدهی باتری می‌شود. هر دو چیپ‌ست عملکرد بسیار مناسبی داشته و ال‌جی G6 نیز با قابلیت Daydream گوگل سازگار خواهد بود.

به نظر ما قابلیت شارژ بی‌سیم این دستگاه از مقاومت ال‌جی G6 در برابر آب جذاب‌تر خواهد بود. یکی از شرکت‌های زیرمجموعه این شرکت کره‌ای یعنی ال‌جی INNOTEK در گذشته از سریع‌ترین شارژر بی‌سیم جهان رونمایی کرده است و به‌نظر ما این شارژر در پرچمدار جدید این شرکت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این شارژر بی‌سیم شکافی که در میان زمان شارژ موجود است را در مقایسه با شارژهای معمولی کاهش می‌دهد، البته برای رایج شدن راه طولانی را در پیش دارد. بااین‌حال به‌نظر ما بسیاری از کاربران منتظر تجربه چنین تکنولوژی در گوشی‌های هوشمند خود هستند.

متاسفانه بسیاری از تولیدکنندگان به کیفیت صدای محصولات خود اهمیتی نمی‌دهند، البته برخی از پرچمداران موجود در بازار دارای ویژگی صوتی مناسبی هستند. گفته می‌شود که ال‌جی G6 دارای DAC خواهد بود که کیفیت بالای صدا را برای کاربران تضمین می‌کند. ال‌جی G5 در زمان معرفی قیمتی برابر با 649 دلار داشت که باتوجه به شایعه اخیر باید منتظر قیمت اولیه 699 دلاری برای ال‌جی G6 باشیم.

در نهایت باید بگوییم که شما با پرداخت 50 دلار اضافه صاحب 6 ویژگی ممتاز خواهید شد که با یک حساب ساده می‌توان به قیمت کمتر از 10 دلار برای هریگ از آن‌ها پی برد. نظر شما چیست، آیا حاضر به پرداخت این 50 دلار اضافه هستید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH