تست باتری سامسونگ گلکسی S7 Edge با اندروید نوقا

آپدیت اندروید نوقا برای سامسونگ گلکسی S7 Edge عرضه شده و بسیاری آن را دریافت کرده‌اند. آپدیت سیستم عامل تاثیر زیادی بر روی عملکرد باتری خواهد داشت. در زیر تست باتری گلکسی S7 Edge با اندروید نوقا را خواهید دید. این تست بر روی نسخه با چیپست Exynos 8890 انجام شده است.

در مورد استفاده از وای‌فای برای جستجوی وب، شاهد کاهش ۳ ساعتی عمر باتری هستیم. عمر باتری جدید با اندروید نوقا برابر با عمر باتری نسخه اسنپدراگون ۸۲۰ با اندروید مارشملو است. در نتیجه، امتیاز این نسخه برای جستجوی وب از عالی قبل از دریافت آپدیت نوقا به خوب پس از دریافت آپدیت نوقا تغییر می‌کند.

در مورد تماشای ویدئو نیز چندان نتیجه خوبی دیده نمی‌شود و شاهد کاهش عمر ۵ ساعتی پس از دریافت آپدیت نوقا هستیم. البته زمان تماشای ویدئو در S7 Edge اولیه بیشتر از ۲۰ ساعت بود که عالی بوده و کاهش ۵ ساعتی چیزی از آن کم نمی‌کند. ولی در هر صورت، شاهد کاهش هستیم و عمر باتری در زمان تماشای ویدئو حتی از نسخه مارشملو با اسنپدراگون ۸۲۰ نیز کمتر است.

در نهایت، تنها نتیجه مثبت افزایش یک ساعت و ۴۵ دقیقه‌ای زمان مکالمه است. در حالت کلی، پس از دریافت اندروید نوقا، عمر باتری حدود ۶ ساعت نسبت به نسخه اولیه با اندروید مارشملو کم خواهد شد.

این تست یکبار دیگر با نمایشگر با رزولوشن پایین‌تر 720p نیز انجام شد، ولی تغییر چندانی مشاهده نگردید. بیشتر تغییرات در بازه چند دقیقه بوده که می‌توان آن را حاشیه خطای تست دانست.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

1 در مورد “تست باتری سامسونگ گلکسی S7 Edge با اندروید نوقا”

  1. یه خبر جدید ،اولین ترکش ارزان کردن اینترنت پرتاب شد:
    شرکت آسیاتک که تا قبل امروز آپلودش رایگان بود از امروز پولی کرده و جزو ترافیک حساب میشه،ارزان کردن اینه…..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH