تبلت جدید لنوو چیزی شبیه به یک لپ‌تاپ اقتصادی است

در سال‌های اخیر، به دلیل تمایل کاربران به سمت لپ‌تاپ‌ها، بازار به خانواده تبلت‌ها روی خوشی نشان نداده و روزبه‌روز در حال افول است. اما اگر به دنبال خرید یک لپ‌تاپ ارزان قیمت باشیم، وضعیت به چه شکل است؟ کمپانی لنوو برای پاسخ‌گویی به نیاز این دسته از مشتریان، تبلتی از خانواده یوگا معرفی کرده که یوگا A12 نام گرفته و از نمایشگر 12.2 اینچی بهره می‌برد. می‌توان این محصول را یک لپ‌تاپ ارزان قیمت اما با سیستم‌عامل اندروید دانست. به نظر می‌رسد A12، محصولی شبیه به Yoga Book اما با اندازه نمایشگر بزرگ‌تر باشد.


درست است که A12 از امکاناتی چون قلم مخصوص و سیستم‌عامل ویندوز 10 بی‌بهره است، اما به دلیل وزن و قطر بسیار کم، از قابلیت حمل بالایی برخوردار بوده و در مواقع نیاز می‌تواند مانند یک لپ‌تاپ عمل کند.

درست به‌مانند Yoga Book، این دستگاه هم از صفحه کلید لمسی برخوردار است. البته استفاده از این کیبورد در Yoga Book به دلیل اندازه کوچک‌تر و حذف احجام فیزیکی آن، کمی سخت بود که در A12 با نمایشگر بزرگ‌تر، این مشکل مرتفع شده است.

تبلت A12 همچنان از پردازنده Atom X5 استفاده می‌کند اما حافظه رم و حافظه داخلی آن، در مقایسه با Yoga Book نصف شده و به ترتیب 2 و 32 گیگابایت است. طبق گفته لنوو باتری این دستگاه تا 13 ساعت شما را همراهی خواهد کرد که برای استفاده معمولی و وب گردی، مناسب بوده و نمی‌توانید آن را به‌عنوان لپ‌تاپ اصلی خود در نظر بگیرید.

 

قرار است A12 در تاریخ 8 فوریه با قیمت 299 دلار به بازار عرضه شود که بسیار مناسب بوده و گزینه خوبی برای خرید به‌عنوان یک لپ‌تاپ ارزان قیمت و پایین رده است. قطعاً این تبلت، قدرت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تبلت های ویندوز 10 را ندارد اما با نگاهی به قابلیت حمل آسان و انعطاف بالا و نیز قیمت مناسب آن، نظر کاربران بسیاری را به‌سوی خود جلب خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH