سامسونگ گلکسی S8 چه زمانی و با چه قیمتی به بازار می‌آید؟!

گلکسی S8 یکی از مورد انتظارترین و محبوب‌ترین پرچم‌داران سال 2017 است و این در حالی است که سامسونگ تمامی چیپ‌های پردازشی اسنپدراگون 835 شرکت کوالکام را برای این سری از محصولات خود سفارش داده است. اما نکته مهم این است که سامسونگ مشغول انجام آزمایش‌های چندین مرحله‌ای برای اطمینان از امنیت باتری S8 است.

اما چه زمانی می‌توانیم اقدام به خرید آن کنیم؟

طبق گفته منابع آگاه، گلکسی S8 پس از معرفی در تاریخ 29 مارس (9 فروردین)، در 21 آوریل (1 اردیبهشت) به بازار آمریکا عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود گلکسی S8 در دو نسخه معرفی شود که هر دو نسخه از نمایشگرهای خمیده و بزرگ‌تر از نسل قبل برخوردار خواهند بود. گفته می‌شود S8 از نمایشگر 5.8 اینچی استفاده می‌کند که در بحث اندازه گوشی، تقریباً هم‌اندازه گلکسی S7 با نمایشگر 5.1 اینچی خواهد بود. S8 پلاس هم باوجود بهره‌مندی از نمایشگر 6.2 اینچی، در قابی به‌اندازه گلکسی S7 Edge جای گرفته است. این مورد به لطف کاهش حاشیه‌ها تا حد ممکن به‌دست آمده است.

طراحی خمیده و بدون حاشیه، امکان استفاده از نمایشگر بزرگ‌تر را در گلکسی S8 فراهم کرده است.

به نظر نمی‌رسد که پرچم‌دار سامسونگ، افزایش چندانی را در قیمت تجربه کند. انتظار می‌رود که S8 با قیمتی بین 650 تا 700 دلار و نسخه بزرگ‌تر با قیمت 750 تا 800 دلاری به دست مشتریان برسد. البته ممکن است این قیمت در هنگام عرضه با تغییراتی از سوی سامسونگ همراه باشد.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

1 در مورد “سامسونگ گلکسی S8 چه زمانی و با چه قیمتی به بازار می‌آید؟!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH