گزارش آی‌تی‌رسان از افتتاح بزرگترین فروشگاه سامسونگ در ایران

دیروز در بازار چارسو در خیابان جمهوری، سامسونگ بزرگترین فروشگاه خود در ایران را افتتاح کرد. فروشگاهی که در آن خریداران می‌توانند از نزدیک با تمام محصولات این کمپانی آشنا شده و اطلاعات کاملی را به‌دست بیاورند.

بعد از گذشت 1 ساعت زمان از افراد دعوت شد که برای ورود به فروشگاه اصلی اقدام کنند. قبل از افتتاح رسمی خبرنگاران وارد فروشگاه شده و نزدیک به 30 دقیقه با محیط و دستگاه‌های موجود در آن آشنا شدند.

در این فروشگاه قادر به مشاهده اکثر محصولات تولیدی سامسونگ همانند تلویزیون، گوشی‌های هوشمند، جاروبرقی، یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و کولر گازی بودیم.

در میان گوشی‌های هوشمند، رنگ‌های جدید گلکسی S7 Edge نیز به چشم می‌خورد که نشان از کامل بودن محصولات این فروشگاه دارد.

در میان تمامی محصولات موجود در این فروشگاه، شاهد خودنمایی یکی از آخرین تلویزیون‌های سامسونگ بودیم. این تلویزیون 88 اینچی خمیده با تکنولوژی کوانتوم دات علاوه‌بر ظاهر زیبا، کیفیت بسیار بالایی نیز داشت.

بعد از خروج از فروشگاه در طبقه زیرین، شاهد قرار گرفتن کلمه S7 بودیم. در کنار این کلمه گروه موسیقی به اجرای موسیقی زنده پرداخت که باعث تغییر فضای بازار چارسو شد.

در حین اجرای مراسم نیز مقامات کره‌ای شرکت سامسونگ وارد بازار شده و از این فروشگاه بازدید کردند.

یکی از اقدامات جالب در این مراسم، درخواست برگزارکننده از شرکت‌کنندگان برای اهدا کمک‌های مالی خود به خیریه موجود در این بازار به‌جای خریداری گل بود.

بعد از گذشت مدتی این فروشگاه به‌صورت رسمی افتتاح گشته و مردم توانستند برای آشنایی بیشتر وارد این فروشگاه شده و با محصولات موجود در آن کار کنند.

در نهایت افراد موجود در بازار چارسو برای انجام قرعه‌کشی ثبت‌نام کرده و به آن‌ها نیز جوایزی تعلق گرفت. در ادامه می‌توانید عکس‌های اختصاصی گرفته شده توسط آی‌تی‌رسان را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH