مشخصات سامسونگ گلکسی تب پرو S2 لو رفت

در نمایشگاه MWC اکثر تولید کنندگان گوشی‌های هوشمند سعی می‌کنند پرچمدار خود را به نمایش بگذارند ولی امسال پرچم‌دار آینده سامسونگ رونمایی نخواهد شد و این شرکت به دنبال جایگزینی محصولات پر‌قدرت به جای این اسمارت فون است تا در این رویداد خود را نشان دهد.

گلکسی تب پرو S2 محصولی است که‌ سامسونگ قصد معرفی آن را در نمایشگاه MWC امسال دارد که‌ جایگزینی مناسب برای گلکسی S8 خواهد بود.
هر چه به زمان برگزاری نمایشگاه نزدیک‌تر شویم، اطلاعات بیشتری از محصولاتی که‌ در این رویداد معرفی می‌شوند به بیرون درز می‌کند.

حال مشخصات گلکسی تب پرو S2 فاش شده و نشان می‌دهد شاهد محصولی پر قدرت و ویندوزی از سامسونگ خواهیم بود. گلکسی تب پرو S2 تبلتی ۱۲ اینچی با صفحه نمایش سوپر امولد است که‌ رزولوشن تصویر ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی دارد و با پردازنده اینتل Core i5-7200U با فرکانس کلاک ۳.۱ گیگاهرتز قدرت داده شده است. این تبلت دارای پردازنده گرافیکی اینتل ۶۲۰ خواهد بود.

گلکسی تب پرو S2 از ۴ گیگابایت رم LPDDR3 برخوردار است و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی دارد که‌ این ظرفیت با استفاده از درگاه کارت SD قابل ارتقا است.

این دستگاه دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط تصاویر 4K و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی دارد و از دو پورت یو‌اس‌بی 3.0 نوع C در آن استفاده شده است.

گلکسی تب پرو S2 از بلوتوث نسخه 4.1 بهره می‌برد و از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی می‌کند؛ همچنین این دستگاه دارای قلم اختصاصی سامسونگ یعنی S-Pen است.

این مجموعه پر قدرت با باتری ۲۵ واتی نیرو دهی شده است که ظرفیتی معادل ۵۰۷۰ میلی‌آمپر دارد.

همانطور که‌ در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، بعضی از مدل‌های این تبلت از تکنولوژی LTE پشتیبانی نخواهند کرد. باید دید سامسونگ در مراسم اختصاصی خود چگونه جای خالی گلکسی S8 را با معرفی تبلتی بالا رده پر خواهد کرد.

1 در مورد “مشخصات سامسونگ گلکسی تب پرو S2 لو رفت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH