برخی از مدل‌های آیفون ۷ کیفیت ساخت بالایی ندارند!

اپل شرکت بزرگ و پر ادعایی در حوزه ساخت گوشی‌های هوشمند است که‌ بزرگترین ادعا و تبلیغی که برای محصولاتش دارد، کیفیت ساخت آن‌ها است. این ادعا دلیل بسیاری از کاربران محصولات این شرکت برای خرید از این کمپانی است که‌ بسیار متعصبانه بر روی این موضوع پا‌فشاری می‌کنند.

حال عکس‌هایی از رنگ رفتگی نسخه‌ای از آیفون ۷ که رنگ مشکی مات دارد در فضای مجازی منتشر شده است و ادعا‌های این کمپانی بزرگ را زیر سوال برده است.

در این عکس‌ها پوشش دستگاه کنده شده و به آلومینیم زیر آن رسیده است که‌ حس اسمارت فون‌های بی کیفیت چینی را تداعی می‌کند.


مشکل بیشتر کاربران از بین رفتن رنگ موجود در کنار اسپیکر‌ها، پشت گوشی و کنار دکمه‌های سخت افزاری اطراف اسمارت فون است که‌ دیدن این گوشی هوشمند با این وضع را برای کاربران آزاردهنده کرده است.

احتمالا این مشکل به دلیل مقاوم نبودن ساختار شیمیایی پوشش این گوشی‌های هوشمند در برابر ترکیب شیمیایی روغنی که‌ به طور طبیعی روی پوست ما وجود دارد به وقوع پیوسته است.


اپل این موضوع را سایش و فرسودگی طبیعی عنوان کرده است.

این شرکت در قبال مشکلاتی از این قبیل هیچ مسئولیتی را نمی‌پذیرد و در گارانتی خود پوشش نمی‌دهد.
اپل باید این نقص ساختاری را با توجه به اتفاق افتادن آن برای محصولات دیگری همچون رنگ slate black آیفون ۵ که‌ بسیاری از کاربران آن را عنوان کرده‌اند، قبول کند.
این رنگ رفتگی‌ها بسیاری از خریداران اپل را نسبت به این شرکت نا‌امید می‌کند پس این شرکت باید هر چه زود‌تر فکری به حال محصولاتش بکند.

این مشکلات بوجود آمده بر روی فروش محصولات اپل بی‌تاثیر نخواهد بود.

2 در مورد “برخی از مدل‌های آیفون ۷ کیفیت ساخت بالایی ندارند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH