فقط مدل 5 اینچی آیفون‌ 8 شارژ بی‌سیم دارد

روزی دیگر و تناقضی دیگر در اخبار مربوط به آیفون 8. چه زمانی این شایعات پایان می‌یابد؟ شاید شهریور سال آینده بهترین پاسخ این سوال باشد.

همچنان بازار شایعات درباره آیفون 8 داغ است. امروز شاهد شایعاتی جدید در مورد آیفون‌های بعدی اپل بودیم. شایعه‌ای که در مورد شارژ بی‌سیم این دستگاه بود.

همین چند روز قبل بود که برخی منابع اعلام کردند هر 3 مدل آیفون 8 مجهز به شارژ وایرلس خواهند بود اما بر اساس منابع قابل اعتمادی از تایوان، وبلاگ ژاپنی Macotacara گزارش داد که فقط مدل 5 اینچی آن قاب شیشه‌ای دارد که قابلیت شارژ وایرلس را میسر می‌کند. هم‌چنین گفته شده شارژر بی‌سیم در بسته‌بندی گوشی گنجانده نخواهد شد و یک وسیله جانبی خواهد بود.

در ادامه خبر شاهد گمانه زنی‌هایی بودیم مبنی بر اینکه اپل نمی‌خواهد مبدل لایتنینگ به خروجی 3.5 میلی‌متری صدا را در بسته‌بندی‌ آیفون 8 قرار دهد.

به مناسبت 10 سالگی آیفون‌ها، در کنار نمونه های 4.7 و 5.5 اینچی، اپل یک مدل 5 اینچی اختصاصی با نام احتمالی iphone X را معرفی خواهد کرد که دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی از جمله شارژ وایرلس، صفحه نمایش OLED و دوربین دوگانه با آرایش عمودی خواهد بود.

تاکنون شایعات فراوانی درباره نسل بعدی آیفون‌ها به گوشمان رسیده که تقریبا همه آن‌ها حدس و گمان هستند و فقط تعداد اندکی از این شایعات رنگ و بوی واقعت را دارند و به نظر می‌رسد درست باشند. برای مثال محتمل‌ترین شایعات آیفون‌های سال بعد در مورد اندازه صفحه نمایش آن‌ها است؛ به طوری که اکثر این اخبار از وجود 3 نسخه در اندازه‌های 4.7، 5 و 5.5 اینچی برای این دستگاه خبر می‌دهند. به نظر می‌رسد اپل در این زمینه قصد دارد مسیر سال قبل را ادامه دهد.

به نظر شما چه میزان از این اخبار صحت دارند؟ آیا آیفون‌های بعدی موفقیت‌های نسل قبل را تکرار خواهند کرد؟ باید تا زمان رونمایی از آیفون‌ 8 صبر کنیم و ببینیم چه چیز‌هایی برایمان به ارمغان می‌آورند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH