موتورولا فینالیست‌های رقابت طراحی ماژول‌های موتو ماد را معرفی کرد

نوامبر سال گذشته بود که موتورولا مسابقه‌ای برای علاقمندان به طراحی ماژول‌های موتو ماد برای گوشی Moto Z را آغاز کرد. حالا با معرفی ۱۲ نفر از طراحان از سوی موتورولا، این مسابقه به گام نهایی خود رسیده است. بدین ترتیب برخی از این ۱۲ طراح، می‌توانند شاهد تجاری شدن محصول خود نیز در آینده باشند.

در بین ۱۲ موتو مد برگزیده شده می‌توان به موتو ماد باریک با قابلیت شارژ بی‌سیم و فرستنده مادون قرمز (IR blaster) با قیمت ۴۵ دلار و یا موتو ماد Edge که دارای چندین ال‌ای‌دی داخلی برای نمایش اعلان‌ها است (قیمت این مدل از ۵۵ دلار آغاز می‌شود) اشاره کرد. مدل‌های دیگری نیز از جمله مدل ۲۲۰۰ میلی‌آمپری، مدل کیف پول به همراه GPS و همچنین مدل دیجیتال رکوردر نیز جزو ۱۲ مد برگزیده هستند.

در ماه مارس، موتورولا برنده نهایی مسابقه را معرفی خواهد کرد. جوایز فرد برنده شامل بازدید از ساختمان اصلی شرکت لنوو (صاحب فعلی برند موتورولا) در شیکاگو و همچنین سرمایه‌گذاری یک میلیون دلاری از سوی لنوو روی ایده‌های بعدی وی خواهد بود.

تا این لحظه، موتو مد با قابلیت شارژ بی‌سیم و موتو ماد Edge بیشترین حامی را دربین ۱۲ مدل معرفی شده دارند. با این حال با توجه به زمان یک تا دوماهه باقیمانده، امکان سرمایه‌گذاری روی طرح‌های دیگر نیز وجود دارد.

طرح موتو ماد Z

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH