رابط کاربری ال‌جی G6 با تغییراتی گسترده همراه است!

امسال در نمایشگاه MWC محصولات پر قدرت بسیاری که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند معرفی خواهند شد و این رویداد را بیش از پیش جذاب خواهند کرد. پرچمدار جدید ال‌جی که در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد ال‌جی G6 نام گرفته است. هر چه به زمان معرفی این اسمارت فون نزدیک می‌شویم اطلاعات بیشتری از آن فاش می‌شود.

تاکنون بسیاری از اطلاعات مربوط به این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده است. از مشخصات لو رفته این پرچمدار می‌توان به برخورداری آن از صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 2880 در 1440 و کیفیت صدای بالا اشاره کرد. حال ویدیویی از رابط کاربری این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است که تغییرات زیاد آن را در مقایسه با ال‌جی G5 نشان می‌دهد.

در این تیزر رابط کاربری جدیدی بر اساس اندروید ۷ نوقا برای ال‌جی G6 نمایش داده شده است. با این که این ویدئو زمان کوتاهی دارد اما می‌توانید ببینید در رابط کاربری جدید سیر تکامل UX 5، در ال‌جی G5  و UX 5 پلاس، در ال‌جی V20  پی گرفته شده است. این ویدیو نشان می‌دهد صفحه نمایش ال‌جی G6 خمیده است و رابط کاربری این اسمارت فون با این ویژگی سازگاری پیدا کرده است.

هنوز مشخص نیست که این رابط کاربری جدید ال‌جی UX 6 نام بگیرد اما این مسئله تا آخر این ماه مشخص خواهد شد. علاوه بر مشخصاتی که در اوایل مطلب گفته شد، ال‌جی G6 از بدنه فلزی برخوردار است و در برابر نفوذ آب و گرد وغبار مقاوم خواهد بود.

این مجموعه زیر نظر پردازنده اسنپدراگون 821 مدیریت می‌شود و با باتری 3200 میلی آمپری نیرودهی خواهد شد. در این گوشی هوشمند دوربین عقب و جلو نیز بهبود پیدا کرده‌اند. این گوشی هوشمند در روز 26 فوریه رونمایی می‌شود و عرضه آن اوایل ماه آوریل در ایالات متحده آمریکا شروع خواهد شد.
امیدواریم در ال‌جی G6 ضعف‌ها و نقص‌های پرچمدار گذشته این کمپانی بزرگ یعنی ال‌جی G5 رفع شده باشد تا کاربران اعتماد گذشته خود به این برند پرسابقه را دوباره بدست آورند.

حال به تماشای این ویدیو می‌پردازیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH