هواوی Nova Lite به صورت رسمی و برای بازار ژاپن معرفی شد

سیاست‌ انتخاب نام اسمارت‌فون‌های هواوی بسیار عجیب و پیچیده است! پس از معرفی هواوی P8 Lite 2017 برای کشور چین و دیگر بازارها، که البته در فنلاند با نام آنر 8 لایت شناخته می‌شود؛ این کمپانی به‌تازگی همان اسمارت‌فون را این بار تحت نام هواوی Nova Lite‌ و مخصوص بازار ژاپن معرفی کرده است.

با نگاه کردن به مشخصات هواوی Nova Lite می‌توانیم دریابیم که هیچ خبری از تغییرات سخت‌افزاری نبوده و مشخصات دقیقا با P8 Lite 2017 مشابه است. هواوی نوا لایت به نمایشگری 5.2 اینچی از نوع IPS مجهز شده که وضوح آن فول اچ‌دی است. پردازنده به کار رفته در این اسمارت‌فون، کایرین 655 است که هشت هسته‌ای بوده و به دو بخش 4 هسته‌ای تقسیم شده است. بخش قدرتمند این چیپست از چهار هسته 2.1 گیگاهرتزی استفاده می‌کند و در بخش دیگر 4 هسته با سرعت کلاک 1.7 گیگاهرتزی را شاهد هستیم. لازم به ذکر است همه هسته‌ها از نوع کورتکس A53 هستند. حافظه رم به کار رفته در هواوی Nova Lite سه گیگابایتی بوده و حافظه داخلی 16 گیگابایتی است که خوشبختانه به وسیله کارت حافظه قابل ارتقا است.

دوربین اصلی هواوی نوا لایت، 12 مگاپیکسل وضوح دارد و در بخش سلفی از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. این گوشی از دو سیم کارت نانو پشتیبانی می‌کند و از جمله ویژگی‌های ارتباطی آن می‌توان به LET Cat4، بلوتوث 4.1 و وای‌فای اشاره کرد. وظیفه تولید نیرو در این اسمارت‌فون را یک باتری 3000 میلی آمپری برعهده دارد. هواوی Nova Lite روز 24 فوریه و در رنگ‌های سیاه، سفید و طلایی در ژاپن عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH