عکسی از گلکسی S8 درون قاب محافظ لو رفت

زمان زیادی به وقتی که سامسونگ برای معرفی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس در نظر گرفته باقی نمانده است و هر روز با نزدیک شدن به این تاریخ اخبار، اطلاعات، تصاویر و شایعات بیشتری از این اسمارت فون‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود.

به تازگی تصویری از گلکسی S8 فاش شده که آن را درون یک قاب محافظ نشان می‌دهد. قابی که‌ در تصویر مشاهده می‌کنید گوشی هوشمند آینده سامسونگ را شبیه گلکسی S5 کرده است.

این عکس شایعاتی که در گذشته برای گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس بر سر زبان‌ها بود را تایید کرده و نشان دهنده حذف کلید سخت افزاری هوم در این اسمارت فون، انتقال سنسور تشخیص اثر انگشت به پشت گوشی و قرار گیری دکمه‌های کنترلی زیر نمایشگر به درون صفحه نمایش است که این تغییرات پرچمدار امسال سامسونگ را متفاوت تر از هر سال کرده اند.

از روی تصاویر منتشر شده از گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس می‌توان به وجود سنسور تشخیص عنبیه چشم پی برد که انتظار داشتیم با حضور آن سنسور تشخیص اثر انگشت حذف شود.

سامسونگ در نمایشگاه MWC امسال تیزری از این پرچمدار نمایش خواهد داد اما با وجود اطلاعات زیادی که هر روز از این پرچمدار فاش می‌شود چیز جدیدی برای نشان دادن نخواهد ماند.

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH