S7 secure folder

Secure Folder رسما برای گلکسی S7 و S7 Edge منتشر شد

Secure Folder برای گلکسی S7 منتشر شد که یک نرم‌افزار امنیتی است و هم‌زمان با رونمایی از گلکسی نوت 7 معرفی شد. عملکرد این اپلیکیشن بر اساس Knox سامسونگ است که در ادامه خبر با این نرم‌افزار امنیتی بیشتر آشنا خواهیم شد.
نرم‌افزار Secure Folder ابزاری بسیار عالی برای حفاظت از اطلاعات حیاتی کاربران است که این اطلاعات را به طور مجزا و مستقل از دیگر فایل‌ها در تلفن‌ همراه نگهداری و با لایه‌های امنیتی مختلف از آن‌ها محفاظت می‌کند. کاربران می‌توانند فایل‌ها و اپلیکیشن‌ها و خلاصه هر چیزی را که نمی‌خواهند به طور معمول در دستگاه‌ قابل رویت باشد به این پوشه منتقل کنند. در این روش هر چیزی که وارد این پوشه شود به صورت جداگانه و مستقل از بقیه اطلاعات در دستگاه نگهداری می‌شود و قابل رویت و دسترسی نخواهد بود و فقط با تایید رمز ورود آن است که می‌توان به این اطلاعات دست یافت.
Secure Folder برای گلکسی S7
Secure Folder برای گلکسی S7
به علاوه با این اپلیکیشن می‌توانید از حساب‌های کاربری جداگانه‌ای برای نرم‌افزارهای مختلف خود استفاده کنید. مثلا می‌توانید یکی از حساب‌های تلگرام خود را که جنبه خصوصی و شخصی بیشتری دارد به این پوشه انتقال دهید تا از دید دیگران خارج شود و هم‌زمان از همین مسنجر که با اکانتی دیگر وارد آن شده‌اید و در منو برنامه‌ها قرار دارد نیز استفاده کنید.
یکی از معایب این اپلیکیشن این است که تاکنون فقط در Galaxy Note 7 مورد استفاده قرار گرفته شده است. با این حال کمپانی کره‌ای قول داده بود که این اپلیکیشن در دستگاه‌های بیشتری مورد استفاده قرار گیرد و امروز به قولش عمل کرد و Secure Folder برای گلکسی S7  منتشر  شد که از طریق فروشگاه گوگل پلی قابل دریافت است.
نکته قابل توجه این‌که این نرم‌افزار فقط روی دستگاه‌هایی که سیستم عامل اندروید با نسخه ۷ دارند قابل اجراست. این نرم‌افزار در حال حاضر در برخی نقاط جهان در دسترس است ولی طی روزهای آینده در بقیه نقاط جهان هم در دسترس قرار خواهد گرفت.
پیشنهاد می‌کنیم اگر گلکسی S7 یا S7 اج با اندروید ۷ دارید این نرم‌افزار کاربردی را از دست ندهید.

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH