آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده در رابطه با سونی اکسپریا XZ پریمیوم

دیگر عادت کرده‌ایم که تصاویر گوشی‌های هوشمند پیش از رونمایی از منابع مختلف به بیرون درز کند و اطلاعات آن‌ها فاش شود. این‌بار شخصی به نام ایوان بلاس در توییتر خود تصاویر رندر گوشی‌های سونی اکسپریا 2017 که در کنفرانسی در رویداد MWC 2017 قرار است رونمایی شود را فاش کرده است. نکته تلخ ماجرا برای سونی اینجاست که این مراسم فردا برگزار می‌شود و انتشار این تصاویر درست یک روز قبل از رونمایی رسمی برای این کمپانی خبر خوبی نیست.

طبق تصاویر منتشرشده که چهارگوشی هوشمند را نشان می‌دهد. با دوگوشی هوشمند از این مدل با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی روبه‌رو خواهیم بود که یکی با رزولوشن 1440 در ۲۵۶۰ و مدل دیگر رزولوشن ۲۱۶۰ در ۳۸۴۰ پیکسل و پردازنده‌ اسنپدراگون ۸۳۵ خواهد داشت. علاوه بر این مشخصات دو گوشی دیگر این تصویر ماه گذشته فاش شده بود. ماه گذشته میلادی اخبار و اطلاعاتی از دو گوشی میان رده دیگر سونی به بیرون درز کرده بود که با کد مدل G3112 و G3221  به ثبت رسیده بودند. طبق این اطلاعات رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل متعلق به گوشی با شناسه G3112 بوده و مدل دوم رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی داشته و با رم 4 گیگابایتی و دوربین 23 مگاپیکسلی محصول آینده سونی به‌حساب می‌آید.

همان‌طور که در تصویر می‌بینید از میان 4 مدلی که رندر آن‌ها توسط ایوان بلاس فاش شده دوتای آن‌ها قبلا اطلاعاتشان فاش شده بود بنابراین احتمالا یکی از آن‌ها اکسپریا ایکس زد پریمیوم است (تصویر سوم از سمت چپ) و دیگری که تصویر چهارم است احتمالا مدل کامپکت این گوشی‌ هوشمند خواهد بود.

هرچند تصاویر این گوشی‌های هوشمند فاش شده و در وب‌سایت‌های خبری دست‌به‌دست خواهد شد اما هم‌چنین کنفرانس سونی در بارسلون که فردا برگزار می‌شود برای طرفداران و علاقه‌مندان به گوشی‌های جدید این شرکت جذاب خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH