پروژکشن‌هایی با امکانات خاص!

lg-projection

پروژکشن از آن دسته وسایلی است که کاربردهای متنوع و جالبی می‌تواند داشته باشد. حال ال‌جی از نسل جدید این دستگاه‌ها رونمایی کرده است که بسیار سبک‌وزن و قابل حمل هستند و تصاویر ویدئویی واضحی را برای مشاهده در اتاق نشیمن یا دفتر کار شما فراهم می‌کنند. از نمایش‌های تلویزیونی، فیلم‌ها، نمایش اسلایدها و بازی‌های ویدئویی با پروژکتورهای ال‌ای‌دی لذت ببرید زیرا تصاویر زنده و شفاف را به خانۀ شما می‌آورد.

پروژکتورهای ال‌جی مشاهده‌ای بزرگ  را برای شما فراهم می‌کنند و افراد را دور هم جمع کرده تا سرگرمی را به شیوه‌ای که قبلا ندیده‌اید تجربه کنید. برای بازی‌های هیجان انگیز، مراسم اعطای جوایز سالانه، فیلم‌های شبانه خانوادگی یا تصاویر تعطیلات از کیفیت صفحه‌نمایش بزرگ لذت ببرید و از اتاق نیشمن خود مشاهده کنید، نمایش دهید و به اشتراک‌ گذارید.

از پروژکتور AF115 ال‌جی تا پروژکتور ال‌ای‌دی HS201 با قابلیت حمل و نقل آسان، قابلیت‌های گوناگونی مانند ورودی HDMI، لامپ بسیار بادوام ال‌ای‌دی، خاموش/روشن سریع و امکانات دیگر را در پروژکتورهای ال‌جی تجربه کنید. پروژکتورهای ال‌ای‌دی ال‌جی به شما امکان می‌دهد تا تجربه‌ای همانند سینما را در خانه داشته باشید.

پروژکتور ال‌ای‌دی PA75U با تلویزیون هوشمند به شما امکان می‌دهد تا با بهترین‌های اینترنت از طریق وای-فای به یوتیوب، فیس‌بوک، توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی مستقیماً از طریق پروژکتور ال‌جی ارتباط برقر ار کنید. و با کنترل جادویی (Magic Remote) بالا و پایین کردن، کلیک کردن و کنترل با حرکات بدن بسیار راحت و سرگرم‌کننده است.

امکانات ویژۀ پروژکتورهای ال‌جی

LCoS: این فناوری در پروژکتورهای ال‌جی نه تنها تفسیر رنگ‌های روشن‌تر و دقیق‌تری فراهم می‌کند، بلکه کیفیت تصویری واضح و با جزییات، حتی در تصاویری که حرکات سریعی دارد، ارائه می‌دهد.

۲ یا ۳ ورودی HDMI: پروژکتورهای ال‌جی، به عنوان بخش اصلیِ ارائه محتوای چندرسانه‌ای، به شما امکان می‌دهد تا به سادگی و راحتی با دستگاه‌های دیجیتال دیگر ارتباط برقرار کنید.

منبع نور دیجیتال ال‌ای‌دی: از دامنۀ گستردۀ تصاویر و اشباع رنگ عمیق در پروژکتورهای ال‌‌ای‌دی ال‌جی لذت ببرید. چراغ ال‌ای‌دی پرسرعت و پالسی ال‌ای‌دی محو شدن تصاویر و خراب شدن رنگ را واقعاً از بین می‌برد.

چراغ ال‌ای‌دیچراغ ال‌ای‌دی پروژکتور تا ۳۰ هزار ساعت دوام می‌آورد؛ چیزی معادل ۴ ساعت استفاده در روز و ۲۰ سال دوام. این میزان استفاده برای مشاهدۀ هزاران رخداد ورزشی، فیلم یا بازی‌های ویدئویی کافی به نظر می‌رسد.

نمایشگر فایل: این قابلیت به پروژکتورهای ال‌ای‌دی امکان می‌دهد که میزان انرژی باقی‌مانده و ارائۀ فایل‌های اکسل را بدون تبدیل فایل از طریق اتصال یواس‌بی نمایش دهد.

1 در مورد “پروژکشن‌هایی با امکانات خاص!”

  1. روزی ساعت!؟
    به قول خارجی ها You kidding؟
    خونه ما تلوزیون روز 12 ساعت روشنه حداقل!
    اگه اینجوریه که … کلا نباید از طرف اینا هم رد بشیم…!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH