نگاهی نزدیک به گوشی کول‌پد Cool S1

شرکت چینی کول‌پد در ماه دسامبر سال پیش گوشی Cool S1 را معرفی کرد. این گوشی پرچم‌دار از مشخصات فنی بالارده‌ای بهره می‌برد و بدنه‌اش از جنس فلز ساخته شده است. این گوشی در کنگره جهانی موبایل 2017 در بارسلونا به نمایش گذاشته شد، بنابراین فرصت استفاده از آن را پیدا کردیم و چند عکس نیز از آن گرفتیم که به شما نشان دهیم.

‌لنوو چندی پیش کول‌پد را خرید و این گوشی هوشمند هم از نظر طراحی شبیه برخی از محصولات لنوو است. یک اسکنر اثر انگشت روی قاب پشتی و سه دکمه خازنی در پایین صفحه‌نمایش وجود دارند. کلیدهای پاور/لاک و ولوم در سمت راست بدنه و لوگوی کول‌پد در پشت گوشی مشاهده می‌شوند. گوشی Cool S1 مجهز به نمایشگر 5.5 اینچی IPS full HD (رزولوشن 1920 در 1080)، 4 یا 6 گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده 64 بیتی چهار هسته‌ای اسنپ‌دراگون 821، واحد پردازش گرافیکی Adreno 530، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. جالب اینجاست که اسپیکرهای استریو هم روی این گوشی نصب شده که همواره ویژگی خوبی محسوب می‌شود.

باطری بزرگ غیرقابل تعویض 4070 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه را روشن نگاه می‌دارد که از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 نیز پشتیبانی می‌کند. علی‌‌رغم باطری بزرگ، این گوشی تنها 7.5 میلی‌متر ضخامت داشته و فقط در رنگ طلایی عرضه می‌شود. سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 و رابط کاربری EUI 5.8 روی این گوشی اجرا می‌شوند. پورت USB نوع C در پایین دستگاه یافته شده و دو درگاه سیم کارت هم روی آن قرار دارند. در زیر می‌توانید چند عکس این گوشی را ببینید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH