تازه‌ترین تصاویر منتشر شده از گلکسی S8 را ببینید

با پایان یافتن نمایشگاه MWC 2017 و عدم معرفی گلکسی S8 در این نمایشگاه، عمر شایعات و اخبار غیر رسمی پیرامون پرچم‌دار آینده سامسونگ از سال‌های گذشته بسیار بیش‌تر شده است. به تازگی مجموعه‌ای از تصاویر منتشر شده که شمایل گلکسی S8 را به خوبی به نمایش می‌گذارد.

متاسفانه نمی‌توان با اطمینان گفت که این تصاویر مربوط به گلکسی S8 خواهد بود و یا متعلق به گلکسی +S8 است. با این حال به نظر می‌رسد تفاوت‌های این دو اسمارت‌فون در بخش طراحی تنها محدود به ابعاد شود، بنابراین این تصاویر می‌تواند نمایی کلی را از طراحی هر دو اسمارت‌فون به نمایش بگذارد.

در این تصاویر می‌توانیم از تمامی زوایا گلکسی S8 را مشاهده کنیم، اما نکته قابل توجه این تصاویر نمای جلویی این تلفن همراه است که لاک‌اسکرین را نشان می‌دهد. در این بخش می‌توانیم حالتی مشابه ستاره‌های موجود در آسمان شب را مشاهده کنیم که در برخی از شایعات قبلی تصاویری را از این بخش گرافیکی مشاهده کرده‌ایم.

به هر حال به طور قطعی می‌توان عنوان کرد که طراحی گلکسی S8 به همین شکل است و شایعات و اخبار زیادی نیز چنین طراحی مشابهی را به نمایش گذاشته‌اند. مراسم رونمایی از دو پرچم‌دار آتی سامسونگ در تاریخ 29 مارس (9 فروردین) برگزار خواهد شد.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

2 در مورد “تازه‌ترین تصاویر منتشر شده از گلکسی S8 را ببینید”

  1. اگه زیبا هم نباشه سامسونگ اونقدر با تبلیغات قوی وارد بازارش می کنه که مردم دیگه به زشتی محصول فکر نمی کنن و احساس می کنن اگه نخرن از بقیه عقب میوفتن…اس۶ هم زشت بود اما دیدید که کلی فروخت و به شدت خواهان داشت..حتی قیمت های کارکرده رو هم بالا می گفتن…و همه اینها بخاطر تبلیغات بسیار قوی سامسونگه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH