هواوی آنر V9 احتمالا ماه بعد با نام آنر 8 پرو روانه اروپا خواهد شد

 

آنر – شرکت تابعه هوآوی که گوشی‌های مرغوب و ارزان‌قیمتی تولید می‌کند – امروز خبر از برگزاری یک رویداد رسانه‌ای در 7 آوریل داد. هر چند که خیلی دوست داریم فکر کنیم آنر قصد رونمایی از دستگاه جدیدی را دارد، این رویداد به احتمال زیاد برای اعلام عرضه گوشی V9 در سراسر جهان/اروپا برنامه‌ریزی شده است. شایان ذکر است که این گوشی در اواخر فوریه وارد بازار چین شد.

گوشی‌های آنر همواره توازن خوبی بین مشخصات سخت‌افزاری و قیمت برقرار کرده‌اند و آنر 8 پرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. نمایشگر 5.7 اینچی LCD این دستگاه از رزولوشن شفاف QHD بهره می‌برد، پردازنده Kirin 960 هوآوی باید از قدرت کافی برخوردار باشد و 4 یا 6 گیگابایت رم هم بدین معناست که مولتی‌تسکینگ به‌راحتی انجام خواهد شد.

مانند بسیاری از گوشی‌های آنر، در اینجا هم شاهد دوربین دوگانه هستیم. این دو حسگر 12 مگاپیکسلی قادر به ضبط تصاویر با رزولوشن‌ بالا هستند. از مشخصات دیگر آنر 8 پرو می‌توان به باطری 4000 میلی‌آمپر ساعتی، 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره کرد.

انتظار داریم که آنر 8 پرو در رنگ‌های طلایی، آبی و مشکی عرضه شود و هر چند قیمت مدل جهانی آن هنوز اعلام نشده اما احتمالا نزدیک به قیمت این دستگاه در چین خواهد بود؛ یعنی 377 دلار برای مدل 4 گیگابایت رم/64 گیگابایت حافظه داخلی، 436 دلار برای مدل 6 گیگابایت رم/64 گیگابایت حافظه داخلی و 508 دلار برای مدل 6 گیگابایت رم/128 گیگابایت حافظه داخلی.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH