موتورولا موتو زد 2017 با ماژول گیم پد در راه است

بسیاری از تولید کنندگان تلفن همراه سعی در ساخت محصولات ماژولار دارند و معتقدند که این حوزه در آینده پر طرفدار و سودمند خواهد بود.

سال گذشته شاهد محصولاتی از این دسته بودیم که تقریبا همگی آن‌ها با شکست روبرو شدند و عرصه را به رقبا واگذار کردند که این مسئله موجب شده سازندگان کمتری ریسک ورود به این بخش را بپذیرند.

کمپانی‌های اندکی توانستند سختی‌های پیش رو را تحمل کنند تا امسال هم شاهد دستگاه‌های ماژولار باشیم.

یکی از این شرکت‌ها موتورولا است که با محصول خلاقانه خود یعنی موتو زد 2017 به میدان آمده است. از آنجا که این روز‌ها سخت افزار یکی از مهمترین معیار‌های خریداران است موتورولا در موتو زد 2017 مانند اسمارت فون‌های پرقدرتی همچون اکسپریا XZ پریمیوم، نوکیا ۸ و گلکسی اس ۸، از آخرین پردازنده ساخته شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 استفاده کرده است.

این پردازنده معماری 10 نانو متری دارد که بازدهی کلی چیپست را افزایش داده و عملکرد اسمارت فون‌های امسال را بهبود بخشیده است و موجب شده که محصولات امسال قدرتمندتر از گذشته باشند.

مودم X16 LTE بکار رفته در پردازنده اسنپدراگون 835 سرعت شبکه LTE این محصول را افزایش داده و به وب گردی با این اسمارت فون، لذت ویژه‌ای بخشیده است.

در تصویر بالا پرچمدار جدید موتورولا یعنی موتو زد ۲۰۱۷ را مشاهده می‌کنید که موتو ماد خاصی روی آن قرار گرفته و یک گیم پد برای این اسمارت فون خواهد بود.

روی این ماژول کلید‌های اصلی گیم پد‌های موجود در بازار دیده می‌شود تا مانند یک دسته بازی، حس منحصر به فردی به کاربر بدهد و بازی کردن با تلفن همراه را جذاب و لذت بخش کند.

در این تصویر سنسور تشخیص اثر انگشت این گوشی هوشمند نیز دیده می‌شود که طراحی خاص بیضی شکلی دارد.

موتو زد 2017 می‌تواند با ویژگی‌های خاص و قدرت بالای خود جایگزین محصولات برند‌های مشهور بسیاری شود و مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH