یک گلکسی اس 4 دیگر در راه است! سریع‌تر و با قدرت‌تر

whitesmoke_35627724_15_610x436

بر طبق اطلاعات بدست آمده از برخی بنچمارک‌ها، ظاهرا قرار است نسخه جدیدی از گلکسی اس 4 به زودی وارد بازار شود.

بنچمارک AnTuTu که در سایت‌هایی چون جی اس ام آرنا ظاهر شده است خبر از این دارد که نسخه جدید(LTE-advanced) و بین المللی از گلکسی اس 4  با پردازنده چهارهسته‌ای اسنپدراگون و فرکانس 2.3 گیگاهرتز برای هر هسته در راه است. این مدل که با شماره 19506 برچسب خورده است مجهز به اندروید 4.2.2 آبنبات ژله‌ای خواهد بود.

ناگفته نماند که ماه گذشته در کشور کره، نسخه‌ای مجهز به پردازنده اسنپدراگون 800 که از LTE-A نیز پشتیبانی می‌کرد به بازار آمد، اما ظاهرا این نسخه که جدیدا سر و کله‌اش در بنچمارک‌ها پیدا شده است با آخرین نسخه یک ماه پیش متفاوت است و از نظر عملکرد به سرعت آن نیست.

9 در مورد “یک گلکسی اس 4 دیگر در راه است! سریع‌تر و با قدرت‌تر”

  1. من خودم قبلا طرفدار محصولات سامسونگ بودم ولی به تازگی محصولات سامسونگ دیگه دلمو زده چون همه گوشی هاش تکراری شدن و با ورژن های زیادی که از یک گوشی بیرون میده ادم رو گیج می کنه.

    واقعا متاسفم سامسونگ!

  2. سامسونگ یا خودشو مسخره کرده یا طرفدرانش رو. گرچه این کارها فقط برای تولید بیشتره. حتی به زور هم که شده میخواد تولیدش رو بیشتر کنه. کمیت فدای کیفیت

  3. 10 هزار سال بعد از میلاد: و این هم تصاویر لو رفته از گلکسی جدید !!
    یعنی با تمام برند ها میشه یه ارتباطی برقرار کرد الا این سامسونگ.

  4. دوستان حالا چرا زود قضاوت میکنین،چرا دعوا دارین؟
    اینجوری میخواد طیف زیادی از مردم رو مشتری خودش قرار بده. کی بدش میاد سود کنه؟ک مثلا سامی بدش بیاد.
    باتوجه ب هر سلیقه یکی درست کرده. شاید یکی با اکزینوس نتونست کنار بیاد خواست اسنپ دراگون داشته باشه،جدیدترش رو سامی آورده ک مردم بیشتری بخرن.

  5. اینکه سامسونگ به فکر سوده, خوب مدل زیادی از Galaxy میزنه تا بالاخره یکی ازش خوشش بیاد.در مورد اس4 هم,خوب باید قبول کرد که زمانی که سامسونگ به فکر این همه گوشی هست نباید هم انتظاری از این داشت,مردم Galaxy بخرن بعد تازه عیبشو سامسونگ بفهمه بعد دوباره اون ایراد های فنی رو درست کنه یه جورایی میشه گفت طبیعی هست(البته فقط برای سامسونگ).ولی واقعا اگر موتورولا با موتو ایکسش و اپل با ایفون 5 اسش نتونن کاری بکنن باید این شرکت ها رو گل گرفت.انتظاراتی که من در مورد کارکردن با گوشی های زیادی بدست اوردم به ترتیب زیر براتون مینویسم:

    باتری گوشی های جدید حدقل باید به 4000 میلی امپر برسه(با توجه به بزرگ شدن صفحه)

    سخت افزار قوی (تا حدقل 3 سال از لحاظ اپدیت گوشی خیالت راحت باشه.البته بیشتر مد نظرم اندروید هستش تا ای او اس.)

    جنس بدنه خوب

    به جای اینکه شرکت ها هی به فکر گنده کردن سخت افزار خود باشن اندروید را تا میتوانند بهینه کنند(گوگل هم که وقت نداره برای هر مدل از گوشی ها نسخه خاصی ارعه کنه پس این وظیفه شرکت هاس.البته امیدواریم گوگل در نسخه جدید اندروید5 مشخصاتی بیشتر از 1 گیگ رم و سی پی یو 2 هسته ای به بالا را نخواد واگرنه مفت نمی ارزه.این مورد فقط شامل گوشی هست.)
    نظر دوستان رو هم میخوام بدونم درباره این مطلب؟

  6. واثعا این کارای سامسونگ خیلی بچه گانه هست. از اول پرچمدارشو هی ایراد دار و ضعیف میده بیرون بعد هی بجای اونا گوشی معرفی میکنه و قبلیه رو ناک اوت میکنه. مشتری مداری سامسونگ زیر صفر. فقط فکر سود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH