گوشی Redmi Pro 2 شیائومی شاید تا اواخر ماه مارس معرفی شود

اگر شایعه جدیدی که در فضای مجازی پدیدار شده صحت داشته باشد، گوشی Redmi Pro 2 شیائومی تا اواخر این ماه روانه بازار خواهد شد. گوشی Redmi Pro در ژوئیه سال پیش عرضه شد و از مشخصات سخت‌افزاری بسیار جالب و قیمت اقتصادی برخوردار بود. آن گوشی بدون شک کمی قدرتمندتر از دستگاه‌های قبلی این شرکت چینی بود و جانشینش نیز شاید به زودی عرضه شود.

مشخصات فنی Pro 2 Redmi چندی پیش به بیرون درز پیدا کرد و اگر صحت داشته باشد، شاهد سیستم روی تراشه اسنپ‌دراگون 660 روی این دستگاه خواهیم بود، هر چند که برخی شایعات خبر از پردازنده Helio P25 مدیاتک داده‌اند. انتظار می‌رود که این گوشی از صفحه‌نمایش منحنی 2.5D بهره ببرد، اما هنوز اندازه یا رزلوشن آن مشخص نیست. گوشی Redmi Pro مجهز به نمایشگر 5.5 اینچی fullHD AMOLED بود، بنابراین شاید جانشینش نیز از صفحه‌نمایش مشابهی برخوردار باشد. باطری 4500 میلی‌آمپر ساعتی غیرقابل برداشت نیز در آن لینک ذکر شده بود. گوشی Redmi Pro 2 احتمالا مانند مدل قبلی از جنس فلز بوده و از حاشیه‌های بسیار باریکی بهره‌مند خواهند بود.

گفته می‌شود که Redmi Pro 2 در دو مدل روانه بازار می‌شود، یک مدل با 4 گیگابایت رم و قیمت 1599 یوآن (معادل 231دلار) و مدل دیگری با 6 گیگابایت رم که 260دلار قیمت دارد. گوشی Redmi Pro 2 دستگاهی میان‌رده خواهد بود، اما همان‌طور که می‌بینید یک میان‌رده قدرتمند است. باید دید که این گوشی تا پایان ماه معرفی خواهد شد یا خیر، در هر حال شما را در جریان آخرین اخبار خواهیم گذاشت.

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH