امکان استریم بازی‌های Gear VR بر روی سرویس فیس‌بوک لایو

استریم زنده بازی‌های ویدیویی موضوع جدیدی محسوب نمی‌شود و در سال‌های اخیر بسیاری از افراد چنین کاری را انجام داده‌اند. بااین‌حال اگر شما خواهان استریم زنده بازی‌های واقعیت مجازی هستید، شاید علاقمند به آشنایی با به‌روزرسانی اخیر اوکولوس ریفت در رابطه با پلتفرم Gear VR و قابلیت جدید آن باشید.

باتوجه به کمک اوکولوس در توسعه Gear VR، اضافه کردن چنین قابلیتی کاملا طبیعی به نظر می‌رسد. همانگونه که می‌دانید اوکولوس زیر مجموعه فیس‌بوک محسوب می‌شود درنتیجه امکان استریم زنده بر روی سیستم Live یک کار منطقی است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا در زمان انجام بازی با Gear VR خود، آن را با دوستان، اعضای خانواده و دنبال‌کنندگان به اشتراک بگذارند.

ما حدس می‌زنیم که کاربر نمی‌تواند تجربه خود را به طور کامل با دیگران به اشتراک بگذارد، چراکه شما در حال بازی واقعیت مجازی بوده و حستان به‌صورت دقیق به دیگران منتقل نمی‌شود. اگر فردی در رابطه با بازی‌های واقعیت مجازی کنجکاو بوده و از طرفی خواهان خریداری آن‌ها هم نیست، می‌تواند با مشاهده چنین ویدیوهایی به یک ایده دست پیدا کند.

براساس گفته‌های اوکولوس:

در حال حاضر چنین قابلیتی برای صاحبان Gear در خارج از آمریکا در دسترس بوده و در هفته‌های آینده این ویژگی برای تمامی افرادی که از آخرین نسخه اندروید بر روی گوشی سامسونگ خود بهره می‌برند، ارایه می‌گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH