احتمال معرفی شیائومی Mi 6 با بدنه سرامیکی

بر اساس شایعات جدید، شیائومی قصد معرفی یک نسخه خاص از Mi 6 با بدنه سرامیکی را دارد که در Mi 5 هم شاهد آن بودیم. منبع این شایعه یک تحلیلگر چینی به نام Kevin Wang است. البته با توجه به فروش پایین نسخه سرامیکی Mi 5، چنین خبری کمی عجیب به نظر می‌رسد. اما نسخه سرامیکی می‌تواند قدرتمندترین نسخه از Mi 6 شیائومی باشد که احتمالا فروش کمتری نسب به مدل‌های دیگر با بدنه فلز و شیشه‌ای خواهد داشت.

شیائومی علاقه زیادی به استفاده از سرامیک در گوشی‌های پرچم‌دار خود نشان می‌دهد و اسمارت فون Mi MIX هم از این قاعده مستثنی نبود. ضمن اینکه شایعات، تکرار این اتفاق را در نسخه آینده آن که امسال معرفی خواهد شد، محتمل می‌دانند. تاکنون شایعات متعددی پیرامون Mi 6 به گوش رسیده و احتمال می‌رود که این گوشی، تا قبل از به اتمام رسیدن ماه مارس و یا آوریل معرفی شود. شیائومی می‌خواهد Mi 6 را در نسخه‌های متنوعی در دسترس کاربران قرار دهد که تمامی نسخه‌ها، به چیپ مجتمع اسنپدراگون 835 مجهز خواهند شد. اما تفاوت‌هایی هم بین نسخه عادی و نسخه با بدنه سرامیکی وجود خواهد داشت از جمله نمایشگر تمام اچ‌دی در مدل معمولی و نمایشگر QHD در مدل سرامیکی.

حافظه رم در نسخه‌های متفاوت، بین 4 و 6 گیگابایت خواهد بود و حافظه‌های داخلی متنوعی هم در نظر گرفته شده است. اما نرم‌افزار همه آنها شامل سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا و رابط کاربری MIUI 8 می‌شود.

روز گذشته هم شایعاتی پیرامون دوربین این محصول به گوش رسید که خبر از سنسور IMX400 سونی برای آن می‌داد. این در حالی است که نسخه گران قیمت‌تر، احتمالا به دوربین دوگانه مجهز می‌شود. باید اشاره کنیم که سنسور مذکور، در آخرین پرچم‌داران سونی یعنی اکسپریا XZ پریمیوم و اکسپریا XZs که در کنفرانس جهانی موبایل معرفی‌شده‌اند نیز به‌کار گرفته شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH