نوکیا ۷ و نوکیا ۸ با پردازنده اسنپدراگون 660 عرضه خواهند شد

کمپانی بزرگ نوکیا بعد از مدت‌ها امسال در کنگره جهانی موبایل شهر بارسلون اسمارت فون‌های جدیدی را معرفی کرد و دوباره فعالیت خود را در زمینه ساخت تلفن همراه آغاز کرد.

از جمله اسمارت فون‌هایی که این شرکت فنلاندی در نمایشگاه MWC معرفی کرد نوکیا ۷ و نوکیا ۸ را می‌توان نام برد که شایعاتی درباره آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده است.

بر اساس شایعات گذشته نوکیا ۸ قرار بود محصولی بالا رده باشد در حالی که در این گزارش پردازنده‌ای ضعیف تر از یک بالا رده برای این اسمارت فون در نظر گرفته شده است پس در واقع گوشی هوشمند دیگری به نام نوکیا ۹ با اسنپدراگون 835 عرضه و بالا رده نوکیا خواهد بود.

نوکیا ۷ و نوکیا ۸ بر اساس این گزارش از پردازنده اسنپدراگون 660 برخوردار هستند که این چیپست جانشین پردارنده اسنپدراگون 653 است.

نوکیا ۸ دارای صفحه نمایشی با کیفیت QHD و نوکیا ۷ نیز دارای نمایشگری با رزولوشن full hd است. هر دو اسمارت فون ضخامت کم و بدنه ی فلزی جدیدی خواهند داشت.

بزرگی سنسور دوربین، طراحی دوربین و بدنه پشتی نوکیا ۷ و نوکیا ۸ با نوکیا ۳، ۵ و ۶ تفاوت دارند و از سنسور تشخیص اثر انگشت و فناوری شارژ سریع در این دو  اسمارت فون‌ استفاده خواهد شد.

گفته می‌شود در بخش دوربین نوکیا ۸ لنز‌های زایس بکار رفته باشد که کیفیت عکس‌های گرفته شده با این اسمارت فونی را افزایش خواهد داد.

زمان دقیق عرضه نوکیا ۷، ۸ و ۹ مشخص نیست اما گفته می‌شود باید ماه می یا ژوئن منتظر این اسمارت فون‌ها باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH