گوشی هوشمند تایزنی سامسونگ تاییدیه FCC را دریافت کرد

به‌تازگی دستگاهی با سیستم‌عامل خانگی سامسونگ یعنی تایزن، تاییدیه FCC را دریافت کرده است. این دستگاه با مدل SM-Z400F که ظاهرا همان سامسونگ Z4 است، به احتمال زیاد با سیستم‌عامل تایزن 3.0 معرفی خواهد شد. به‌طور معمول قرار گرفتن دستگاهی در سایت FCC، اطلاعات زیادی را از مشخصات فنی آن در دسترس ما قرار نمی‌دهد. با مشاهده این سند به وجود نسخه‌ای با پشتیبانی از دو سیمکارت پی می‌بریم که دارای مدل SM-Z400DS است.

یکی از مواردی که معمولا سایت FCC برای کاربر فراهم می‌کند، برچسب آژانس مربوط به دستگاه موردنظر است. اگر شما علاقمند به مشاهده لیبل این مدل هستید، می‌توانید در زیر به آن دسترسی داشته باشید.

سامسونگ Z3 در سال 2015 با نمایشگر 5.0 اینچی با رزولوشن اچ‌دی و فناوری سوپر امولد معرفی شد. وظیفه تامین قدرت این دستگاه را چیپ‌ست Spreadtrum SC7730 با 4 هسته پردازشی و پردازنده گرافیکی Mali-400 برعهده دارد. 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f2.2، باتری قابل تعویض 2600 میلی‌آمپری و سیستم عامل پیش‌فرض تایزن 2.3 سایر مشخصات آن را تشکیل می‌دهند.

18 ماه از معرفی سامسونگ Z3 می‌گذرد و ظاهر شدن مدل SM-Z400F/DS در سایت FCC به معنای معرفی دستگاهی جدید در آینده نزدیک است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH